خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Last Fortress: Underground v1.281.001 بازی آخرین قلعه اندروید

Last Fortress: Underground بازی آخرین قلعه اندروید

 

Last Fortress: Underground جایی که زندگی را فقط می توان روی انگشتان دست شمرد، جایی که زامبی ها مانند موجی خشن خشمگین می شوند. این چیزی است که هنگام ورود به این بازی پر از وسوسه باید با آن روبرو شوید. شما وارد دنیای تنهایی می شوید که در آن با هرج و مرج، گرسنگی زامبی هایی که مدت هاست طعمه خود را ندیده اند، روبرو می شوید. در این بازی شما فرمانده بازماندگان خواهید بود. زمان زیادی برای فکر کردن، یافتن سرپناه و تصمیم گیری برای شکست دادن همه زامبی ها و بازگشت به زندگی باقی نمانده است.

 

چه چیزی در نسخه جدید بازی Last Fortress: Underground خاص است؟

وقتی بین مرگ و زندگی ایستاده اید، باید هوشیارتر از همیشه باشید. این چیزی است که هنگام پیوستن به بازی Last Fortress به آن نیاز دارید. آیا انتظار نسخه بهتری از این بازی را دارید؟ ما همه کارها را برای شما انجام خواهیم داد و اکنون در نسخه جدید عملکرد حرکت به شهر اصلی وجود دارد. با استفاده از این ویژگی، می توانید یک دفتر مرکزی اتحاد در نزدیکی پیدا کنید و می توانید با تجهیزات کامل تر ساکن شوید. همچنین، در نسخه جدید، بازیکنان می توانند از منابع مختلف کمک بگیرند تا مطمئن شوند که در صحرا نمی میرند.

سرپناه عالی را بسازید

مواجهه با زامبی های کثیف یک چالش بزرگ برای شماست. علاوه بر محافظت از جان خود، باید از جان بازماندگان نیز محافظت کنید. همه آخرین موجودات زنده در بازی Last Fortress در یک تیم جمع می شوند و شما فرمانده خواهید بود. برای اطمینان از اینکه هیچ کس آلوده نمی شود، این یک امر ضروری است. برای انجام این کار، شما باید مردم را برای یافتن و ساختن یک سرپناه کامل بسیج کنید.

آخرین قهرمانان بقا

در میان همراهان شما در بازی Last Fortress Underground هر کدام یک یا چند مهارت یا توانایی دارند که می توانند کاری را انجام دهند. از شما به عنوان یک رهبر با استعداد گرفته تا سرآشپزها یا پزشکان متخصص، هیچ کس در معرض خطر عفونت نیست. این شرط است که مردم در میان زامبی های پر هرج و مرج مثل الان به یکدیگر اعتماد کنند. و این نیز توانایی مردم برای زندگی و زنده ماندن در آن فضای تنهایی است

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی آخرین قلعه مود Last Fortress Underground

دانلود بازی Last Fortress Underground مود شده – بازی قلعه نظامی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: LIFE IS A GAME LIMITED
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (2 دیدگاه)
ممد 23 اسفند 1401 پاسخ

ذذذذ

ممد 23 بهمن 1401 پاسخ

آیا نسخه مد بازی وجود دارد