خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Wordington v1.8.1 بازی وردینگتون اندروید

Wordington بازی وردینگتون اندروید

 

Wordington یک بازی سرگرم کننده و متفاوت با مضمون بازسازی است که در آن بازیکنان خانه اما را بازسازی می کنند و شخصیت های جدیدی را با او ملاقات می کنند.

در بازی Wordington برای تکمیل بازسازی با استفاده از منبع مربوطه وقت می گذارید و بلافاصله تغییرات را مشاهده خواهید کرد. در همان زمان، برای کسب ستاره و مقدار مشخصی پول، باید در جدول کلمات متقاطع شرکت کنید. هر منبع از یک تابع متفاوت استفاده می کند.

در حال بازسازی عمارت پدربزرگ اما

در بازی وردینگتون ، اما بازیکنان را همراهی می‌کند و به عمارت پدربزرگش می‌رود. پدربزرگ او صاحب خانه ای بزرگ بود، اما اکنون مدت زیادی است که رها شده است. پس وقتی به این عمارت می روید، می بینید که ظاهر آن قدیمی است و حیاط آن با برگ های طلا پوشیده شده است. او کسی است که خانه پدربزرگش را بازسازی می کند و ظاهر سفارشی جدیدی به آن می بخشد. این هدفی است که برای رسیدن به آن زمان زیادی طول خواهد کشید.

عناصر را در راه خود تغییر دهید

بازیکنان با اولین کار در بازی Wordington شروع می کنند، یعنی تمیز کردن برگ های زرد افتاده و پوشاندن حیاط عمارت. البته، در هر بازی بازسازی، شما همچنین باید منبعی برای استفاده داشته باشید که همان ستاره طلایی است. هر فعالیت در بخش وظیفه ظاهر می شود و شما کار بعدی را که می توانید انجام دهید مشاهده خواهید کرد. پس مدام تغییرات کوچکی در خانه ایجاد می کنید و به تدریج تغییر چشمگیری ایجاد می کنید.

برای به دست آوردن سکه و ستاره در پازل های متقاطع شرکت کنید

شما قبلاً استفاده از ستاره در بازی Wordington و نحوه کسب درآمد را می دانید. این ساده است زیرا بر بازی های جدول کلمات متقاطع تمرکز دارد. وظیفه شما در این بازی های جدول کلمات متقاطع دریافت چند حروف و ترتیب دادن ترتیب ایجاد یک کلمه معنی دار است. در همان زمان، تعداد جدول کلمات متقاطع پیوند شده را مشاهده خواهید کرد. بنابراین، از کلماتی که ایجاد می کنید برای پر کردن جاهای خالی بازی استفاده می کنید و چالش شما از آسان به پیچیده افزایش می یابد.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Wordington با پول بی نهایت

دانلود بازی Wordington – بازی وردینگتون اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Qiiwi Games AB
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.