خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zombie Poly v1.1.31 بازی زامبی پلی اندروید

Zombie Poly بازی زامبی پلی اندروید

 

Zombie Poly خاص ترین بازی تیراندازی تا کنون است که حریفان شما هیولاهای زامبی هستند. در روز آخرالزمان، آنها از همیشه خشن تر می شوند. آنها به همه از جمله شما حمله خواهند کرد. برای از بین بردن این شیاطین از سلاح و تفنگ استفاده کنید.

به بازی Zombie Poly بپیوندید تا همه زامبی های ترسناک را در روزهای رستاخیزشان نابود کنید. مطمئناً هرگز تصور نمی‌کردید روزی را تصور کنید که همه زامبی‌ها ظاهر شوند و به شما حمله کنند. این یک وسواس وحشتناک خواهد بود. با ورود به این بازی، این همان چیزی است که اغلب با آن روبرو می شوید، بنابراین خود را از نظر ذهنی برای مبارزه با آن شیاطین آماده کنید، در غیر این صورت باید مرده باشید.

قیام زامبی

ترسناک است اگر روزی همه زامبی ها ظاهر شوند و به شما حمله کنند. چه واکنشی نشان خواهید داد؟ بیایید این حس را در بازی Zombie Poly تجربه کنیم. در آخرالزمان زامبی ها، همه آنها ظاهر می شوند و به مردم حمله می کنند. آنها ترسناک، بی رحمانه و غیره هستند تا شما را بخورند. این خطرناک ترین حمله ای خواهد بود که تا به حال مجبور به انجام آن خواهید شد. در این جنگ، اگر آنها را نابود نکنید، خودتان خواهید مرد.

سلاح هایی که برای کشتن شیاطین استفاده می شود

اگر می خواهید زامبی های شیطانی را نابود کنید، نمی توانید از دست خود برای مبارزه با آنها استفاده کنید. باید از سلاح های خاصی که بازی برای شما آماده کرده است استفاده کنید. برای کشتن زامبی ها در بازی زامبی پلی باید از اسلحه و سلاح های دیگر استفاده کنید و این به شما قدرت بیشتری می دهد. مهارت های تیراندازی تیرانداز ماهری مانند شما را نشان دهید.

گرافیک واقع گرایانه بازی را حتی ترسناک تر می کند

حس واقعی بازی Zombie Poly برای بازیکن خاطره انگیزتر است و بازی زامبی پلی را حتی ترسناک تر از هر بازی دیگری می کند. تکنیک‌های گرافیکی دقیق و واقعی این بازی را هیجان‌انگیزتر کرده است و باعث می‌شود بازیکن در گرداب گرفتار شود و نتواند از آن خارج شود. علاوه بر این، قابلیت کنترل حساس نیز بخشی است که باعث می شود بازیکنان در هنگام انجام شلیک های تک تیرانداز احساس هیجان و هیجان کنند.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
Zombie Poly اندروید

دانلود بازی Zombie Poly – بازی زامبی پولی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VNG GAME STUDIOS
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.