خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Farm Driver v0.0.5 بازی راننده مزرعه اندروید

Farm Driver بازی راننده مزرعه اندروید

 

Farm Driver شما را به یک مزرعه سرگرم کننده می برد، جایی که می توانید کاری را که دوست دارید انجام دهید. در اینجا شما وظیفه دارید کامیون های حامل حیوانات را به مزارع کوچکتر هدایت کنید.

آیا به کار هیجان انگیز یک کشاورز علاقه مند هستید؟ اگر بله، پس بازی Farm Driver شما را به مزرعه ای پر از حیوانات شایان ستایش می برد. در اینجا شما یک راننده و کشاورز خواهید بود که مسئول بخش حمل و نقل منحصر به فرد است. بازیکنان وسایل نقلیه مختلفی را رانندگی می کنند و حیوانات را روی وسیله نقلیه در زمین های مختلف می برند و آنها را در مزارع کوچک توزیع می کنند. همه چیز هیجان انگیز است، اما برخی از مشکلات نیز وجود خواهد داشت، و شما باید آنها را در اسرع وقت برطرف کنید.

تلاش های خاص را دریافت کنید

وظیفه اصلی شما در بازی Farm Driver این است که نقش یک کشاورز واقعی را بازی کنید که می تواند از وسایل مزرعه استفاده کند. به طور خاص، این وسایل نقلیه وسایل حمل و نقلی هستند که می توانند حیوانات مزرعه را به مناطق مختلف حمل کنند. این چیز جالب یک سفر جذاب است و شما بر زمین های مختلف غلبه خواهید کرد تا در اسرع وقت ماموریت را به پایان برسانید.

حمل و نقل به مزارع کوچک

شما از مناطق مختلف عبور خواهید کرد و از جنگل ها عبور خواهید کرد تا حیوانات را به خانه های جدیدشان منتقل کنید. در این مسیر با مشکلاتی نیز مواجه خواهید شد و دوستانی که در این مسیر هستند می توانند در هر زمانی به شما کمک کنند. یا کمکی را که بازی به ارمغان می آورد را نیز دریافت خواهید کرد که این هدیه معنوی بزرگ شما نیز می باشد. همچنین عالی ترین ارتقاها را دریافت خواهید کرد و خودروهای خود را ارتقا خواهید داد. از زنجیره های ارتقاء هیجان انگیز برای تازه کردن این خودروها استفاده کنید.

ویژگی های جالب این بازی

بازی Farm Driver با تصاویر دوست داشتنی و گیم پلی هیجان انگیزش دل بازیکنان را به دست آورد. این بازی همچنین به شما این امکان را می دهد که از ماشین های مختلف استفاده کنید و تمام چالش های بزرگ و کوچک مختلف را فتح کنید. اگر احساس خستگی می کنید، می توانید بلافاصله از ویژگی پشتیبانی راحت استفاده کنید تا تأثیری قوی در این بازی هیجان انگیز بگذارید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Farm Driver مود

دانلود بازی Farm Driver – بازی فارم درایور اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MTAG PUBLISHING LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.