خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dream Town Story v1.8.8 بازی داستان شهر رویایی اندروید

Dream Town Story بازی داستان شهر رویایی اندروید

 

Dream Town Story یک شهر کوچک را در فرآیند ساخت و ساز شبیه سازی می کند، مغازه های جدید و هرچیز دیگری به طور مداوم هر روز رشد می کنند و سود زیادی کسب می کنند، این هدف نهایی بازیکن است!

بیایید ترسیم یک مسیر جدید را در بازی Dream Town Story آغاز کنیم و رویای خود را برای ساختن شهر زیبای خود توسعه دهیم. با تزیینات فضا را جابجا کرده و تازه کنید. چیزهای بسیار بیشتری مورد نیاز است. بیایید با هم بفهمیم این بازی چه چیزهایی برای لذت بردن و سرگرم شدن دارد.

دامنه را گسترش دهید و از گردشگران بیشتری استقبال کنید

بازی Dream Town Story شهر شما را با شهرهای دیگر بازیکنان در یک تابلوی امتیازات سطحی متصل می‌کند، که توسعه را برای رقابت سالم‌تر تسریع می‌کند. سرعت ساخت خود را افزایش دهید و سکه ها را برای باز کردن مغازه های جدید جمع آوری کنید.

هر روز محیط را بهبود بخشید تا زمین های شهر را به مکانی قابل سکونت ارتقا دهید و بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید. چند فروشگاه حمل و نقل راه اندازی کنید تا به مشتریان کمک کنید از بسیاری از نقاط معروف شهر بازدید کنند! روند استقبال از مشتریان را طی کنید و به یاد داشته باشید که آنها همیشه باید برای بازدید از شما، استراحت و استفاده از خدمات ارائه شده توسط شهر شما استقبال کنند.

کارهایی که باید در هنگام مدیریت انجام شود

پس از گسترش و توسعه موفقیت آمیز سرزمین های خود در بازی دریم تاون استوری بازیکنان این فرصت را خواهند داشت تا به گروهی از امکانات ساخت و ساز جدید، شخصیت های جدید و حتی سوالات پیچیده تر دسترسی پیدا کنند. آرام باشید و کار خود را تا انتها بدون مشکل انجام دهید تا هر مشتری و ساکنی را راضی نگه دارید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
  • دانلود بازی Dream Town Story

    دانلود بازی Dream Town Story – بازی داستان شهر رویایی اندروید

  •  

    .
    اسکرین شات‌ها
    اطلاعات سازنده
    سازنده: Kairosoft
    تحلیل در گوگل پلی: Google Play
    سایر محصولات این سازنده
    قبل از دانلود بدانید
    درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
    • برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
    • فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
    • چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
    مطالب مشابه
    ارسال نظر جدید

    تذکرات بسیار مهم
    1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
    2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.