خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Papa’s Cluckeria To Go! v1.0.2 بازی پاپا کلوکریا اندوید

Papa’s Cluckeria To Go بازی پاپا کلوکریا اندروید

 

Papa’s Cluckeria To Go کمک می کند مهارت یک سرآشپز حرفه ای را هنگام ایجاد دستور العمل های عالی تمرین کنید. بازیکنان صاحب رستوران های زنجیره ای خود می شوند و آن را توسعه می دهند.

بازی Papa’s Cluckeria To Go برای کسانی از شما که عاشق تم آشپزی هستند و هنگام ورود به دنیای فوق العاده هیجان انگیز سرآشپزها از ویژگی های منحصر به فرد لذت می برند مناسب خواهد بود. وظیفه شما این است که همه چیز را با نظم خاصی مدیریت کنید و بازی از شما می خواهد که وظایف داده شده را انجام دهید. بازیکنان باید دائماً با رقبای خود مقابله کنند، بنابراین از شما پیشی نگیرید، بلکه بهترین کار را برای برنده شدن و فتح فرمول های جدید انجام دهید.

انواع دستور العمل های جدید را کشف کنید و آنها را به منوی خود اضافه کنید

جنگ سرآشپزها به طور رسمی زمانی آغاز می شود که Papa Louie رستوران های زنجیره ای را در Oilseed Springs باز می کند و شما باید همه چیز را کنترل کنید تا بتوانید برند خود را بسازید. Papa’s Cluckeria To Go یک فضای بازی سرگرم کننده ایجاد می کند و در عین حال فرصت های جدیدی را برای تمرین مهارت های خود و ایجاد دستور العمل های جدید برای شما باز می کند. وظیفه شما این است که مسئولیت رستوران بازی Papa’s Cluckeria To Go را بر عهده بگیرید که در حین پختن نان خوشمزه ترین غذاها را ایجاد می کند و با پاشیدن سس آنها را کامل می کند. علاوه بر این، شما باید اولین گام ها را طبق دستورالعمل های فروشگاه بردارید تا بتوانید نحوه کنترل و ایجاد دستور العمل های جدید برای خدمت به مشتریان خود را درک کنید. علاوه بر این، بازیکنان می توانند مواد جدیدی را برای اضافه کردن به منوی خود باز کنند و با حریفان جدید رقابت کنند.

آزادی سفارشی کردن همه چیز به دلخواه و تنظیم کارکنان خود

بازی Papa’s Cluckeria To Go به شما فضای بازی پر جنب و جوشی را هنگام ارائه چالش های سخت و انجام ماموریت های جدید می دهد. وظیفه شما این است که دستور العمل های منحصر به فرد ایجاد کنید و شروع به تهیه مواد تشکیل دهنده و سپس چاشنی با انتخاب مرغ تازه و نان برای تکمیل غذاهای جدید کنید. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید وظایف را سریع انجام دهید و با سایر رقبا رقابت کنید، باید از مهارت ها و دستکاری چابک استفاده کنید. نکته جالب در این مورد این است که می توانید همه چیز را مطابق میل خود سفارشی کنید و بزرگترین رستوران زنجیره ای را با برند خود ایجاد کنید. علاوه بر این، شما مجاز به راه اندازی کارکنان هستید، یا می توانید به عنوان Wylan B یا Olivia نیز بازی کنید. شما همچنین می توانید آزادانه شخصیت خود را از طریق لباس های ارائه شده توسط بازی تنظیم کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Papa's Cluckeria To Go اندروید

دانلود بازی Papa’s Cluckeria To Go اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Flipline Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.