خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Avakin Life v1.064.01 بازی زندگی آواکین اندروید

Avakin Life بازی زندگی آواکین اندروید

 

Avakin Life آزادی را در دنیای وسیعی ارائه می دهد که در آن شما زندگی شگفت انگیزی خواهید داشت، در بسیاری از فعالیت های معتبر شرکت خواهید کرد و با بازیکنان دیگر تعامل خواهید داشت.

بازی Avakin Life یک بازی دنیای مجازی است که بازیکنان در آن به کشف و ساختن زندگی خود می پردازند. شما به راحتی در این بازی بسیاری از بازیکنان دیگر را پیدا خواهید کرد و به طرق مختلف با آنها تعامل خواهید داشت. در عین حال، مطمئناً با تعداد اقلامی که می توانید خریداری کنید تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. علاوه بر این، فعالیت های زیادی وجود خواهد داشت تا بتوانید سکه های بیشتری دریافت کنید و عناصری را که دوست دارید باز کنید.

به رویداد سرزمین عجایب در جشن بپیوندید

در دنیای بازی آواکین لایف رویدادهای مربوط به کریسمس شروع شده است، بنابراین شما باید در این رویدادها شرکت کنید. سرزمینی به نام Festive Wonderlands پیدا خواهید کرد که می تواند در اولین تجربه برای بازیکنان هیجان ایجاد کند. به طور مشخص محیط آنجا کاملا پوشیده از برف است و شما به راحتی در بالاترین موقعیت قرار خواهید گرفت تا نقشه کلی را ببینید. در عین حال، مطمئنا شما تنها کسی نیستید که به این مکان آمده اید.

دسترسی به دنیای مجازی با بسیاری از سرگرمی ها

در بازی Avakin Life برای اندروید ، بازیکنان وارد یک دنیای مجازی در مقیاس بزرگ می‌شوند که فعالیت‌هایی شبیه به مسابقات مد، بازی‌ها و سایر فعالیت‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. بنابراین می توانید به طور کامل تعداد شخصیت های ظاهر شده در این بازی را تصور کنید. اولین قدمی که می توانید در این بازی انجام دهید این است که می توانید شخصیتی را به دلخواه خود بسازید. در عین حال، بسیار وقت گیر خواهد بود زیرا عوامل زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

به آپارتمان بروید و مبلمان را تنظیم کنید

پس از تکمیل کاراکتر، یک جایزه و یک آپارتمان رایگان دریافت خواهید کرد. در عین حال، می توانید مبلمانی را که از قبل در این آپارتمان دارید، مطابق میل خود اضافه کنید. شما می توانید یک سگ را به عنوان حیوان خانگی اضافه کنید و آن را به داخل آپارتمان شما منتقل کنید. شبکه‌هایی را می‌بینید که می‌توانید سطوح داخلی را اضافه کنید، و از آنجایی که این آپارتمان رایگان است، در مقیاس نسبتاً کوچک است. همچنین اگر خوش شانس باشید، الماس هایی را که در سرتاسر آپارتمان خود پراکنده شده اند، بردارید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Avakin Life مود

دانلود بازی Avakin Life – بازی اواکین لایف اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lockwood Publishing Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.