خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Golmaal Jr. v1.3.223 بازی جونیور گلمال اندروید

Golmaal Jr بازی جونیور گلمال اندروید

 

.Golmaal Jr یک بازی آرکید هیجان انگیز در خیابان های گلدن هیلز است و شما در محله ها می دوید، موانع را پشت سر می گذارید و پول زیادی جمع می کنید تا به بهترین بازیکن تبدیل شوید.

Golmaal Jr یک بازی خواهد بود که می تواند امکانات سرگرمی نامحدودی را در اختیار بازیکنان خود قرار دهد که بسیار جذاب هستند. اگر از علاقه مندان به بازی های در حال اجرا نامحدود هستید، این بازی قطعاً یکی از بازی هایی است که نباید در مجموعه خود از دست بدهید. شما در طول سفر با بازی درگیر یک مسیر دوچرخه سواری جذاب بی پایان با موانع منحصر به فرد خواهید بود.

گیم پلی دونده بی پایان

برای بازی هایی که برای ارائه بالاترین سطح سرگرمی به بازیکنان ساخته شده اند، گیم پلی یک ویژگی ضروری خواهد بود. گیم پلی روح اصلی خواهد بود تا سازندگان بازی بتوانند جذاب ترین گیم پلی را برای بازیکنان خود به ارمغان بیاورند. به همین دلیل است که بازی Golmaal Jr نیز مورد تحقیق قرار گرفته و یک سیستم گیم پلی زیبا به سبک Endless Runner برای خود توسعه داده است.

در مسابقه شیطان شرکت کنید

و برای اینکه بتواند لذت بخش ترین تجربه را به بازیکنانش بدهد، داستان های داخل نقش کلیدی خواهند داشت. اولین چیزی که توسعه دهندگان می خواهند بتوانند به روی تجربه کنندگان خود باز کنند، زمینه اصلی است که بازی تعریف می کند. با ورود به بازی، شما را به شهر پر جنب و جوش Golden Hills می برند که در داخل شهر فعالیت های مختلفی انجام می شود.

شخصیت های سرگرم کننده

مورد بعدی که بازی می خواهد بتواند برای بازیکنان خود در داخل بازی بسازد، سیستم شخصیت است. به منظور آوردن انتخاب های بیشتر و تغییرات متفاوت در داخل بازی، سیستمی ویژه با تعداد زیادی کاراکتر دیگر آماده شده است. شما می توانید از بین شخصیت های سرگرم کننده با دوچرخه های منحصر به فرد خود برای شروع کاوش خود انتخاب کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Golmaal Jr.

دانلود بازی Golmaal Jr. – بازی جونیور گلومال اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Zapak
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.