خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود My Talking Angela 2 v1.6.2.13949 بازی آنجلای سخنگو اندروید

My Talking Angela 2 بازی آنجلای سخنگو اندروید

 

My Talking Angela 2 یک بازی شبیه ساز سرگرم کننده برای کودکان شما است که با بیش از صد میلیون نصب در گوگل پلی یکی از محبوب ترین بازی های دنیا برای اندروید است.

اگر می‌خواهید از حیوان خانگی مراقبت کنید و برای خود بزرگ کنید، اما والدین خانواده‌تان اجازه سگ و گربه را نمی‌دهند، به My Talking Angela 2 بروید. این یک بازی حیوان خانگی مجازی است. این بسیار معروف است و توسط بسیاری از بازیکنان شناخته شده است. بازیکنان بسیاری از سطوح هیجان انگیز را با حیوانات خانگی خود دریافت خواهند کرد. آنها باعث می شوند روحی شاد داشته باشید و احساس کنید این زندگی بسیار معنادارتر است.

آنجلا گربه ناز شما

با آمدن به این بازی آنجلای سخن گو 2 شخصیتی که شما از آن مراقبت می کنید کسی نیست جز آنجلا. او فردی فوق العاده ملایم و برازنده است، با شخصیتی خنده دار و شوخ طبع، که همیشه صاحبش را شاد می کند. او در خانه ای در شهر زندگی می کند و این خانه جدید بسیار دور از خانه دوستانش است. به همین دلیل باید مراقب خودش باشد. در آن اتاق کوچک زیبا، آشپزخانه ای وجود دارد که همیشه پر از غذا است.

وقتی آنجلا در شهر زندگی می کند

در بازی My Talking Angela 2 او غرق شده است، زیرا برنامه کاری او شلوغ است. هر روز باید او را به استودیوی رقص ببرید تا رقص های زیبا را یاد بگیرد و برقصد. نه تنها این، بلکه او باید برای خرید غذاهایی مانند کیک، شیرینی و بسیاری دیگر از خوراکی های خاص برای بهترین دوستش به فروشگاه شیرینی برود. علاوه بر این، اگر بخواهید، می توانید به او بیاموزید که اینجا بپزد یا دسرهای مورد علاقه خود را درست کند. بیایید زندگی روزمره آنجلا را سرگرم کننده کنیم و بازی های سرگرم کننده زیادی را فقط برای شما ایجاد کنیم!

استعدادها و هوش خود را از طریق نمایشگرهای بازی به چالش بکشیم

هنگام شرکت در بازی My Talking Angela 2، این فرصت را خواهید داشت که خود را از طریق سطوح خاص جذاب و هیجان انگیز به چالش بکشید. بازی به شما معماها و هک های مغزی بی نظیری می دهد و باید قبل از ارائه نتایج به کار ببندید و خوب فکر کنید. در اینجا نوآورترین و ماهرترین بازیکن باشید. با تجربه و دانشی که در دسترس دارید، باید انتخابی باشید و قانع‌کننده‌ترین استراتژی‌های گیم‌پلی را توسعه دهید. اگر خیلی گیج و عجول نباشید، اما به آرامی سرنخ‌هایی را برای برنده شدن در آن بازی‌های هیجان‌انگیز پیدا کنید، به شما کمک می‌کند.

زیبایی DIY برای حیوانات خانگی شما

شما از علاقه مندان به مد هستید و همیشه می خواهید حیوانات خانگی تان زیبا باشند، پس به خوبی از آنها مراقبت کنید و آنها را زیبا کنید! آنجلا را انتخاب کنید و لباس های شیک بپوشید و اکسسوری هایی مانند عینک، کلاه و کیف را ترکیب کنید تا مدرن و زیباتر شوید. نه تنها این، آرایش و آرایش مو را فراموش نکنید. علاوه بر این، شما این حق را دارید که مینی بازی هایی با کارهای آرایشی و کوتاه کردن مو برای مشتریان اختراع کنید. به آنجلا کمک کنید تا خود را از طریق مینی بازی ها در بازی My Talking Angela 2 بیان کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی My Talking Angela 2 پول بی نهایت

دانلود بازی My Talking Angela 2 پول بی نهایت – بازی آنجلای سخنگو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Outfit7 Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.