خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Home Redecoration v2.4.0 بازی بازسازی خانه اندروید

Home Redecoration بازی بازسازی خانه اندروید

 

Home Redecoration بازی طراحی خانه رویاهای شما همراه با چیدمان پازل است. یک بازی راحت و آرامش بخش برای شما در روزهای خسته. با این بازی، شما آزاد خواهید بود که سبک خود را بسازید، خانه ای رویایی برای خودتان.

بازی پازلی منحصر به فرد

قبل از ورود به قسمت طراحی، بازیکن باید برای خرید وسایل خانه درآمد کسب کند. می توانید با تکمیل پازل ها سکه به دست آورید و قفل فضای داخلی را باز کنید. بسیار ساده است، فقط باید دو بلوک مشابه را در جدولی با تعداد زیادی بلوک انتخاب کنید. نگران نباشید؛ سیستم بازی Home Redecoration مدل سازی می کند و نحوه بازی را به شما آموزش می دهد. بسته به سختی بازی، مقدار پاداش تغییر می کند.

آن را به دلخواه تزیین کنید

آیا تا به حال خواسته اید که خانه ای برای خود داشته باشید؟ بیایید با توجه به ترجیحات شما یک سبک منحصر به فرد ایجاد و طراحی کنیم. طیف گسترده ای از اشیاء و مبلمان وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. برای هر یک از این دسته ها، سبک های زیادی نیز وجود دارد. آیا کلاسیک، شیک، شیرین یا مینیمالیسم را دوست دارید؟ برای این بازی، همه چیز وجود دارد.

همه کارها را خودتان انجام دهید، از کوچکترین

با دکوراسیون منزل شما درگیر تمام دکوراسیون اتاق خود خواهید شد. اولین مورد در بازی Home Redecoration تمیز کردن است. با حرکت دادن ماوس، قبل از ورود به مرحله تغییر دکوراسیون، اتاق را تمیز کنید. بعد، مبلمانی را که می خواهید انتخاب کنید، می توانید کل کف را انتخاب کنید و دیوارها را رنگ کنید. بعد از اینکه همه چیز تمام شد، بیایید با هم نگاهی به خانه شما بیندازیم.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Home Redecoration

دانلود بازی Home Redecoration – بازی بازسازی خانه مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Triwin Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.