خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود BATTLE PLAN v1.0.10 بازی طرح نبرد اندروید

BATTLE PLAN بازی طرح نبرد اندروید

 

BATTLE PLAN یک بازی هیجان انگیز در سبک اکشن است که در آن باید از تمام استعدادهای خود برای عقب راندن جزر و مد موجودات استفاده کنید!

در دنیایی مملو از اکشن، شهاب هایی که از آسمان سقوط می کنند و مبارزاتی که نیاز به استراتژی دارند، غوطه ور شوید! بازی ای را انجام دهید که بزرگترین جنبه های بازی های دفاعی و اصول بازی نقش آفرینی را در یک بسته شدید و هیجان انگیز گرد هم می آورد.

 

اقلام حماسی را بیابید و تجهیز کنید

هر قطعه از تجهیزات در بازی BATTLE PLAN این پتانسیل را دارد که به یک چیز نادر افسانه ای ارتقا یابد و توانایی خاصی را آزاد کند که نحوه رویکرد بازیکن به استراتژی مبارزه را تغییر می دهد. ترکیب‌های مختلف آیتم‌ها را آزمایش کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید که با سبک بازی شما مطابقت دارد و ساخت بهینه را برای شما تعیین می‌کند.

برای عبور از سخت ترین مراحل، استراتژی های بی نظیری بسازید!

در بازی BATTLE PLAN هر سطح یک مشکل جدید برای غلبه بر می دهد. ترفند این است که با انواع بیلدهای مختلف تمرین کنید. شما آزادی عمل زیادی برای تنظیم توانایی ها و استعدادهای خود دارید، که به طور اساسی نحوه بازی و همچنین نتیجه درگیری را تغییر می دهد.

 

توانایی ها و مهارت های خود را ارتقا دهید!

با گذراندن کمپین اصلی، این فرصت را خواهید داشت که توانایی ها و استعدادهای اضافی را باز کنید که باعث انعطاف پذیری بیشتر بازی شما می شود. فرصتی بی نظیر برای درگیر شدن در نبرد با دشمنان مختلفی که هر توانایی و استعداد ارائه می دهند وجود دارد. دانش و توانایی های خود را طوری تنظیم کنید که در راستای اهداف شما باشد.

 

جهان را کاوش کنید

در گیم پلی فصل های زیادی شرکت کنید که هر کدام دارای مناظر، مخالفان و موانع خاص خود هستند. ممکن است با شرکت در انواع فعالیت ها جوایز فوق العاده ای کسب کنید. در هر مرحله از کمپین اصلی و همچنین هر کار جانبی که انجام می دهید، تجهیزات، طلا، جواهرات و انواع کالاهای دیگر به شما اهدا می شود. این موارد ممکن است برای قدرتمندتر کردن شما استفاده شوند. بازی BATTLE PLAN را از دست ندهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی BATTLE PLAN بینهایت

دانلود بازی BATTLE PLAN – بازی طرح نبرد اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Art-Storm
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.