خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Zombie Frontier 4 1.4.0 بازی مرز زامبی 4 اندروید

Zombie Frontier 4 بازی مرز زامبی اندروید

 

Zombie Frontier 4 به عنوان آخرین دنباله سری بازی Zombie Frontier ایجاد شده است. این یک بازی اکشن تیراندازی و نبرد زامبی برای اول شخص است که  بی شک از تجربه آن لذت خواهید برد.

درباره بازی FPS Zombie Shooter

بازی Zombie Frontier 4 رابط کاربری آسانی دارد که به شما امکان می دهد وارد یک بازی تیراندازی و کشتار FPS هیجان انگیز شوید. آخرالزمان را احساس کنید، زامبی ها را با استفاده از سلاح های سه بعدی افسانه ای بکشید و شاهد انفجار آن پاهای مرده باشید. شما می توانید به مبارزه با آخرالزمان زامبی بپیوندید. ماشه را بکشید، سلاح را بالا بیاورید و امتیاز کشتن FPS خود را ثبت کنید. بازی FPS Zombie Shooter بهترین بازی FPS برای کشتن زامبی ها است!

آماده ی تجربه بهترین بازی تیراندازی کشتار و بقا FPS باشید. شما نمی توانید در این بهترین بازی تیراندازی بمیرید، بنابراین وظایف خود را فراموش نکنید و قوی ترین بازی های اسلحه را هدف بگیرید! این بازی به شما اجازه می دهد تا به طور مداوم زامبی ها را بکشید. کشتن سریع مردگان مهم است! آنها برای مرز می آیند. این بازی آفلاین بقا و تک تیرانداز دارای تهاجم زامبی های ترسناک و گروه ترکان زامبی است. این بازی FPS به شما امکان می دهد به عنوان یک شکارچی زامبی و تیرانداز بقا بازی کنید.

چالش های بی نهایت آخرالزمان زامبی

زامبی های مرده در گوشه های تاریک پنهان می شوند و با سگ های زامبی ها التماس می کنند. زامبی های شاخک دار نیز یافت می شوند. همچنین Lickers Chargers و دیگر زامبی های جهش یافته را خواهید یافت. “کرم مادر”، تابیده ترین زامبی ها، گزینه دیگری است. با این وحشت زامبی ها می توان با شجاعت مقابله کرد.
یک و تنها استراتژی نبرد تفنگ

شما می توانید استراتژی تیراندازی خود را برای نبرد FPS در بازی Zombie Frontier 4 انتخاب کنید. در این بازی تیراندازی تک تیرانداز از هر تفنگ استفاده می شود. می توان از تپانچه برای شلیک به نقاط ضعیف آنها استفاده کرد. دو تفنگ خودکار را می‌توان حمل کرد و با استفاده از نیروهای گلوله ویژه برای سرکوب سایر اسلحه‌ها استفاده کرد. تفنگ ساچمه ای را می توان با یک گلوله پر کرد و هر چیزی را که نزدیک آن باشد منفجر خواهید کرد. همچنین تفنگ های ساچمه ای وجود دارد که می توانید در مناطق خاص از آنها استفاده کنید و همچنین توپخانه های سنگین مانند تفنگ های تک تیرانداز یا سایر تفنگ های سنگین برای تاکتیک های خاص وجود دارد. بازی تیراندازی اول شخص ما به شما امکان می دهد مهارت های رزمی و آتش خود را نشان دهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 18 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Zombie Frontier 4 بینهایت

دانلود بازی Zombie Frontier 4 – بازی مرز زامبی 4 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: FT Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
دانلود بازی Battle Night مود
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.