خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dating Restaurant v1.5.1 بازی رستوران قرار اندروید

Dating Restaurant بازی رستوران قرار اندروید

 

Dating Restauran به بازیکنان امکان می دهد مدیریت یک رستوران را منحصراً برای زوج ها تجربه کنند. مدل کسب و کار خود را بسازید و ارتقا دهید تا مشتریان بیشتری جذب کنید.

بازی Dating Restaurant (رستوران دوستیابی) یک بازی شبیه سازی با مدیریت یک رستوران و به خصوص رستوران بوفه برای زوج های عاشق می باشد. وظیفه شما این است که مدل کسب و کار رستوران خود را بسازید و توسعه دهید تا به مشتریان محترم خدمت رسانی کنید. برای رسیدن به موفقیت مورد نظر باید با مشکلات زیادی روبرو شوید، بنابراین سعی کنید شغلی ایجاد کنید و به معروف شدن رستوران کمک کنید.

امپراتوری رستوران خود را بسازید

هنگامی که به بازی Dating Restaurant می آیید، بلافاصله رویای تبدیل شدن به یک مدیر رستوران یا صرفاً تمایل به داشتن تجربیات هیجان انگیز محقق می شود. کاری که هرکسی نمی تواند آن را انجام دهد و اکنون فرصت کشف آن را دارید. رستورانی بسازید که مخصوص زوج ها و افرادی است که برای لذت بردن از یک قرار عاشقانه به اینجا می آیند. وظیفه شما این است که به این زوج ها کمک کنید تا در طول تاریخ خود یک غذای خوشمزه و شاد داشته باشند.

مراقب مشتریان باشید

مهم نیست که کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است، مشتریان عاملی اساسی برای تعیین موفقیت آن هستند. در مورد رستوران دوستیابی هم همینطور است زیرا رستوران شما بدون مشتری برای مدت طولانی قادر به فعالیت و توسعه نخواهد بود. به عنوان یک مدیر رستوران، علاوه بر استفاده مناسب از منابع برای ساخت، باید به روحیه مشتریان خود نیز اهمیت دهید. سعی کنید به مشتریان کمک کنید هنگام صرف غذا در رستوران در آرام ترین حالت خود بمانند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Dating Restaurant

دانلود بازی Dating Restaurant – بازی رستوران دوست یابی اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Longames
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.