خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Duddu v1.69 بازی دودو اندروید

Duddu – My Virtual Pet Dog بازی دودو اندروید

 

Duddu – My Virtual Pet Dog یک بازی فوق العاده زیبا برای عاشقان حیوانات خانگی است و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کند. اگر شما عاشق توله سگ ها هستید، بازی دو دو انتخاب مناسب برای شماست. شما این فرصت را خواهید داشت که با هم دوست شوید و درگیر زندگی روزمره آنها شوید. درگیر شوید، یک دوستی زیبا ایجاد کنید و روابط نزدیک برقرار کنید.

لطفاً از حیوانات خانگی خود مراقبت کنید

با آمدن به بازی Duddu بازیکنان باید بدانند که چگونه خود را به مالک مهربانی تبدیل کنند که همیشه می داند چگونه از حیوانات خانگی خود مراقبت کند و آنها را دوست داشته باشد. وظیفه شما بسیار ساده است و باید به آنها غذا بدهید، بخوابید، در فعالیت های ورزشی تفریحی شرکت کنید و مرتب آنها را تمیز و حمام کنید. آن را گرامی بدارید و به عنوان عضوی از خانواده خود با آن رفتار کنید. شما به خوبی از آنها مراقبت می کنید و بسیار مطیع و وفادار شما خواهند بود. علاوه بر این، ممکن است مجبور شوید از سگ هایی مراقبت کنید که در محیط های منحصر به فرد وظیفه جستجو و جستجو را دارند. به آن عادت کنید تا بتوانید با اطمینان در سایر بازی های حیوانات خانگی شرکت کنید.

دنیای حیوانات خانگی را کشف و تجربه کنید

وقتی به دودو می‌آیید، این فرصت را خواهید داشت که مکان‌های هیجان‌انگیز زیادی را در این دنیای مجازی سگ‌های خانگی کشف کنید. علاوه بر این، با دوستان سگ خود آشنا خواهید شد، این فرصت را خواهید داشت که در سواحل زیبا به گشت و گذار بپردازید. علاوه بر این، می توانید ترفندهای رزمی بازی Duddu و نحوه دفاع در برابر دشمنان را در جبهه های مختلف آموزش دهید. فعالیت هایی مانند رقص یا ورزش، حتی نقاشی، نواختن پیانو نیز می تواند به او کمک کند تا به فعالیت های سرگرم کننده ای مانند این در مدرسه عادت کند. با خیال راحت این دنیا را به طور کامل کشف کنید تا بیشتر در مورد سگ خود بدانید.

به بیش از 30 بازی مختلف بپیوندید و فتح کنید

در بازی دودو شما می توانید بیش از 30 بازی با موضوعات هیجان انگیز و هیجان انگیز را تجربه کنید. به خصوص که فرصت کسب سکه های بیشتری برای خرید کالاها و اقلام دیگر خواهید داشت، لطفاً بازی های ساده، به همان اندازه سرگرم کننده و خنده دار را که بازی با سگ های فوق العاده زیبای خود به ارمغان می آورد، فعالانه تجربه کنید. در اینجا می توانید در بازی های آشپزی، بازی های خرید یا بازی های دزدان دریایی شرکت کنید. بسته به ترجیحات هر فرد، شما این حق را دارید که هر بازی را که می خواهید برای خود انتخاب کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

بازی Duddu با پول بی نهایت

دانلود بازی Duddu مود شده – بازی دودو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Bubadu
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
درسا 2 اسفند 1401 پاسخ

چجوریم میادددددد