خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Road Trip Europe v1.4.67 بازی سفر جاده اروپا لندروید

Road Trip Europe بازی سفر جاده اروپا اندروید

 

Road Trip Europe یک بازی پازل آرامش بخش است که در آن بازیکنان در حین سفر و یادگیری بهترین چیزها در مورد اروپا از طریق داستان های بصری یا دلگرم کننده، سطوح فوق العاده ای را تکمیل می کنند.

بازی Road Trip Europe (سفر جاده ای اروپا) به مردم آرامش بخش ترین و راحت ترین تجربیات را ارائه می دهد زیرا آنها به طور مداوم پازل های پیچیده و در عین حال سرگرم کننده بی شماری را در حین ماجراجویی در سراسر اروپا ایجاد می کنند. بیشتر پازل‌ها از ساختارهای داخلی استفاده می‌کنند، اما بسیاری از انتخاب‌ها همچنان خلاقانه هستند و بازیکنان می‌توانند حالت بازی را بر اساس ترجیحات خود تغییر دهند. محتوای هیجان‌انگیزتر در گیم‌پلی ظاهر می‌شود و به بازیکنان اکتشافات بیشتری در سفر در شهرهای معروف اروپایی بی‌شمار می‌دهد.

اولین سفر را به سرزمین های محبوب اروپا آغاز کنید

محتوای اصلی در بازی Road Trip Europe ایجاد فراموش نشدنی ترین تجربه ها برای بازیکنان هنگام سفر در سراسر اروپا از طریق روش های خاص است. از طریق آن، آنها با چالش های بی شماری یا پازل های ساده اما سرگرم کننده برای جذب دانش بیشتر یا برجسته ترین چیزهایی که هر شهر اروپایی ارائه می دهد، روبرو خواهند شد. به همین جا ختم نمی شود، محتوا به طور مداوم با سرعت هشدار دهنده ای گسترش می یابد، و همیشه چالش ها یا سطوح کافی برای بازیکنان وجود خواهد داشت که همیشه از ذات لذت ببرند.

اشیاء صحیح را در پازل های HIDE-N-SEEK پیدا کنید

برجسته ترین محتوای بازی یافتن اشیا بر اساس نکات کلامی موجود به جای یک شکل خاص است که بازیکن را مجبور می کند همیشه به جزئیات کوچک برای پیدا کردن تکیه کند. این همچنین باعث می شود آنها دانش جدید مربوط به زبان های خارجی را جذب کنند، زمانی که و اشیاء به وضوح توصیف می شوند اما یافتن آنها دشوار است. دشواری این چالش ها اغلب متفاوت است و کاملاً به دایره لغات بازیکن قبل از ماجراجویی در اروپا و سرزمین های زیبا بستگی دارد.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Road Trip Europe مود شده

دانلود بازی Road Trip Europe مود شده – بازی جاده سفر به اروپا اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: GameHouse Original Stories
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.