خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود World War Armies v1.0.3 بازی سربازان جنگ جهانی اندرید

World War Armies – WWC بازی سربازان جنگ جهانی اندروید

 

World War Armies اولین نسخه موبایلی آنلاین یک بازی استراتژیک نظامی کلاسیک بازیکن در مقابل بازیکن است که بر جنگ جهانی دوم تمرکز دارد و از آن حسابی لذت خواهید برد.

بازی World War Armies بدون شک بهترین بازی RTS در جنگ جهانی دوم در موبایل است. این بازی ما را از یک شگفتی به شگفتی دیگر خواهد برد. شما باید از منظر دیگری به جنگ نگاه کنید و تاریخ کاملا متفاوتی بنویسید.

یک بازی با ورق که انجام آن ساده است

از آنجایی که این یک بازی موبایل است، مکانیک باید برای بازیکنان ساده باشد. اول از همه، شما با یک درگیری طولانی مدت و تاریخی روبرو هستید. در نتیجه، انواع مختلفی از ارتش ها را می توان کنترل کرد و فرماندهان باید توانایی های خود را برای ایجاد قوی ترین ارتش ترکیب کنند. این اولین شرط برای پیروزی در یک جنگ و بعداً در یک جنگ است.

بسیاری از انواع مختلف سربازان

برای بازیکنانی که ناآشنا هستند، بازی World War Armies بیش از 20 نوع ارتش مختلف را ارائه می دهد. هر کدام مجموعه ای از توانایی ها و سطوح قدرت منحصر به فرد خود را دارند و شما باید آنها را از فروشگاه خریداری کنید و قبل از نبرد آنها را در بازی WWC بردارید.

 

نقشه های تنوع

این بازی به شما اجازه می دهد تا مسیر تاریخ را تغییر دهید. برای شکست دادن دشمنان، باید به مکان های مختلف سفر کنید و در مبارزات شرکت کنید.

در نتیجه، بازیکنان می توانند در طیف وسیعی از نبردها و زمین شرکت کنند. همه آنها مکان های بسیار خطرناک با اهمیت استراتژیک هستند. بازیکنان باید ارتش خود را طراحی کنند و استراتژی های مناسب برای به حداکثر رساندن مزیت زمین طراحی کنند. گاهی اوقات ممکن است زمین فقیرتر شما را به شرایط خطرناک وادار کند.

تعداد زیادی از ژنرال های عالی برای انتخاب وجود دارد

یک رهبر خوب با آمادگی بیشتری ارتش خود را به پیروزی در یک جنگ هدایت می کند. بازیکنان می توانند یک رهبر ماهر مانند ژنرال گودریان یا مارشال را انتخاب کنند و همه آنها پاداش های مفیدی را به تیم شما ارائه می دهند.

سلاح های رزمی مدرن و قوی

بازیکنان می توانند انواع وسایل نقلیه جنگی و سربازان با انواع مختلف نیرو را احضار کنند. شما می توانید تانک های عظیمی را احضار کنید که خسارت زیادی وارد می کنند. این به طور بالقوه می تواند اتومبیل های HLFTR باشد که عملکردهای جنگی منحصر به فردی دارند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی World War Armies بینهایت

دانلود بازی World War Armies اندروید – بازی سربازان جنگ جهانی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Hypemasters, Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.