خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود ZIO and the Magic Scrolls v1.2.13 بازی زیو و جادو اندروید

ZIO and the Magic Scrolls بازی زیو و جادو اندروید

 

ZIO and the Magic Scrolls یک بازی RPG فوق العاده با گیم پلی عالی برای غوطه ور کردن بازیکنان در سفری بی پایان در سراسر یک سرزمین فانتزی وسیع است.

بازی ZIO and the Magic Scrolls یک سفر هیجان انگیز را به همه ارائه می دهند و پر از ویژگی های جدید در ژانر RPG هستند تا عملکرد همه را به حداکثر برسانند. همچنین به طور مداوم با محتوای جدید و چشمگیر به روز می شود تا فرصت های بیشتری برای همه ایجاد کند تا بهترین جوایز را پیدا کنند. علاوه بر این، سیستم AFK Idle را معرفی می‌کند که به افراد کمک می‌کند در حالت آفلاین از منابع مورد نیاز استفاده کنند تا پتانسیل کامل رشد بازیکنان را به حداکثر برسانند.

یک دنیای فانتزی عظیم برای کاوش و غوطه ور شدن

کل ساختار جهان در بازی ZIO and the Magic Scrolls دارای عمق و سرزندگی است تا بازیکنان همیشه بهترین تجربه ژانر RPG را داشته باشند. بهتر از همه، همه مکان‌های اصلی به چندین منطقه فرعی تقسیم می‌شوند و همه آنها از طریق طرح به یکدیگر متصل می‌شوند تا یک سواری غنی و جذاب ایجاد کنند. بر اساس پیشرفت همه، جهان تغییرات قابل توجه زیادی خواهد داشت تا آن را سرگرم کننده تر کند و عناصر جدیدی را در گیم پلی باز کند.

مکانیزم نبرد نوآورانه با سیستم های خودکار

هیجان انگیزترین چیز در مورد سیستم مبارزه، اتوماسیون کامل است، به لطف هوش مصنوعی مدرن تعبیه شده در سیستم برای انتخاب همیشه مناسب ترین حرکات. اگرچه بازیکن می تواند کل تیم را به صورت دستی کنترل کند، بازی همیشه عامل اصلی را در اولویت قرار می دهد و به بازیکن اجازه می دهد تا جوهر سیستم مبارزه خودکار را جذب کند. نکته مهم این است که حزب نبرد به طور خودکار با نبردهای بعدی ادامه می دهد و بسیاری از جوایزی را که در طول سفر جمع آوری می کند، به شما باز می گرداند.

شخصیت های خنده دار با توانایی های متنوع را جمع آوری کنید.

علاوه بر تمرکز بر روی تمام مبارزات، بازیکنان باید به طور مداوم واحدهای رزمی کلیدی را برای بهترین عملکرد جمع آوری یا ارتقا دهند. تنوع شخصیت‌ها در بازی ZIO and the Magic Scrolls همچنین فرصت‌های جدیدی را برای تحریک خلاقیت بازیکنان در هنگام طراحی استراتژی‌ها باز می‌کند. علاوه بر این، ارتقاء شخصیت‌ها همیشه مهم است، زیرا هر سطح یا قلمرو نیازمندی‌های زیادی دارد، اما تأثیر و پتانسیل آن برای تیم عالی است.

رویدادهای هیجان انگیز با سطوح یا چالش های عجیب و غریب

این بازی به طور مداوم فعالیت های روزانه بازیکنان را تازه می کند تا آزادانه خود را ابراز کنند و جوایز سخاوتمندانه زیادی از بازی دریافت کنند. در همین حال، بسیاری از بازیکنان به طور گسترده در رویدادها به طور همزمان شرکت می کنند و تراکم با رقابت زیادی برای بهترین بودن شلوغ است. بسته به موضوع رویدادها، افراد باید ماموریت های منحصر به فرد زیادی را انجام دهند یا با بازیکنان دیگر بجنگند تا برای کسب رتبه های جذاب رقابت کنند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی ZIO and the Magic Scrolls مود

دانلود بازی ZIO and the Magic Scrolls مود – بازی زی او و جادو اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Super Planet
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.