خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود v2.9.0 قراند – Grand بازی گراند اندروید

قراند – Grand بازی گراند اندروید

 

بازی قراند – Grand یک تجربه جدید برای همه با دنیای باز بزرگ و سبک شلوغ ترین مناطق خاورمیانه یا خلیج خواهد بود. برجسته ترین ویژگی آن، جلسات آنلاین با صدها بازیکن است که می توانند به طور همزمان شرکت کنند، در نتیجه شلوغ ترین و پر هرج و مرج ترین فعالیت ها را با هم ایجاد می کنند. البته، یک سیستم اجتماعی عمیق نیز در گیم پلی بازی ادغام شده است تا پیشرفت هر بازیکن را متوجه شود.

شهرهای پر هرج و مرج و در عین حال سرگرم کننده

بازی قراند – Grand حالت تک نفره ندارد، اما بیشتر فعالیت های آن بازیکن محور است، بنابراین پتانسیل و سرگرمی آن بی پایان و عمیق است. کل دوران حرفه ای بازیکن شامل شهرهای بزرگ معرفی شده در بازی می شود و همه آنها ساختارها یا پیشرفت های شیکی دارند. به دلیل آن تنوع، موقعیت یا جو شهرها همیشه اوج هیجان و هرج و مرج بازیکنان بود.

کنترل های روان و تعاملی در بازی Grand

مکانیسم کنترل بازی Grand به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آزادانه شهر را با دیدگاه سوم شخص انعطاف‌پذیر و پیچیده کشف کنند. کنترل ها نیز متنوع هستند و به طور مداوم بر اساس نوع وسیله نقلیه ای که استفاده می کنند، اعم از موتور، اتومبیل یا هواپیما، تغییر خواهند کرد. مهمتر از همه، تعامل هر عنصر پر جنب و جوش است و دارای نکات طنز بسیاری است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا از سیستم تسلیحاتی حداکثر استفاده را برای ایجاد آشفتگی در شهر بکنند.

مینی بازی ها و فعالیت های جذاب

مینی‌بازی‌ها یا فعالیت‌های کوچک پراکنده در شهرها مکانیک‌ها و محتوای منحصربه‌فرد زیادی برای تنوع بخشیدن به گیم‌پلی دارند. Grand به طور خودکار بازیکنان را به زمین‌های بازی تعیین‌شده انتقال می‌دهد و از طریق فعالیت‌های هیجان‌انگیز بی‌شماری به بازیکنان دیگر ملحق می‌شود. البته، شرکت در آن محتوای اضافی همیشه دارای جوایز بسیار خوبی است که نویدبخش ایجاد شرایطی برای بازیکنان برای توسعه حرفه خود است.

سیستم جامع داخلی گسترده در بازی قراند – Grand

این روزها، بیشتر بازی‌های جهان باز از بسیاری از سیستم‌های اجتماعی جالب برای ایجاد انگیزه استفاده می‌کنند. آنها همچنین باید به طور مداوم کار کنند یا دستاوردهای چشمگیر را برای دریافت جوایز اضافی یا عناوین کمیاب تکمیل کنند. شهرها همچنین خدمات انحصاری را برای سطوح یا عناوین نادر باز می‌کنند، سیستم اجتماعی را طبقه‌بندی می‌کنند و به بازیکنان آزادی بیشتری در اقدامات مختلف می‌دهند.

ماموریت های هیجان انگیز و خطرناک

اگر بازیکن در بازی گرند با دوستانش سرگرم باشد، یک سری ماموریت پر از خطر اما هیجانی محض را برای چند نفره معرفی می کند. بسته به سختی محتوا، آنها نیاز به حمل و نقل آیتم های خاص، شرکت در جنگ ها و تکمیل انواع مختلف کار در دنیای اموات دارند. به همین دلیل، آن فعالیت ها منبع اصلی درآمد برای همه هستند، حتی ایجاد یک تیم بزرگ با فعالیت های مست کننده تر.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
بازی قراند - Grand مود شده

دانلود بازی قراند – Grand مود شده – بازی گرند اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Shanab Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.