خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Smiling-X 2 : Horror Adventure v1.9.2 بازی لبخند ایکس 2 اندروید

Smiling-X 2 : Horror Adventure بازی لبخند ایکس 2 اندروید

 

Smiling-X 2 : Horror Adventure دارای گیم پلی پازل چالش برانگیز است که در آن شما در مکان های زیادی سفر خواهید کرد و توطئه یک شرکت عجیب و غریب را کشف خواهید کرد. شما به راحتی هدف بازی را از طریق پیام های واضح شناسایی خواهید کرد.

بازی Smiling-X 2 : Horror Adventure بازیکنان را به سفری می برد تا یک شرکت شیطانی و توطئه های تأثیرگذار آن را کشف کند. مکان های زیادی مربوط به این شرکت وجود دارد که باید از آنها بازدید کنید و در داخل آنها اشیایی با کاربری های مختلف وجود دارد. در عین حال، شما فقط می توانید از یک مورد در یک زمان استفاده کنید و از مکان های زیادی عبور خواهید کرد و هیچ پیام ارزشمندی را از دست ندهید.

به EVIL CORPORATIONS بروید

در بازی Smiling-X 2 : Horror Adventure بازیکنان شخصیت را برای عبور از مکان های مختلف کنترل می کنند و این مکان ها همگی مربوط به یک شرکت عجیب و غریب هستند. در همان زمان، با مدیریت این شرکت، چیزهای عجیبی ظاهر می شود و شما خواهید بود که دلیلی پیدا کنید تا بتوانید مشکل مربوطه را حل کنید. سفری که در آن شرکت می کنید آسان نیست، بنابراین زمانی را صرف تعامل با عناصر اطراف و یافتن موارد ضروری در بازی خواهید کرد.

اشیاء مهم را پیدا کنید و در سطح پیشرفت کنید

هنگامی که در بازی ضدحمله Smiling-X 2 به سطح اول رسیدید، مسیرهای مختلفی را خواهید یافت زیرا این یک سیستم زهکشی است. البته شخصیت هایی با ماسک دلقک وجود خواهند داشت که گاهی اوقات شما را دنبال می کنند، بنابراین باید در مواجهه با آنها دقت کنید. نکته قابل توجه هنگام حل این سطح اول این است که می توانید گم شوید و از شما می خواهد که محیط اطراف خود را دقیق و با دقت مشاهده کنید.

غلبه بر سطوح چالش برانگیز

هنگامی که از مرحله اول در بازی Smiling-X 2 Counterattack! عبور کردید، بدون شک می توانید قفل مکان های مختلف را باز کنید. نقطه مشترک لوکیشن ها در این بازی پیچیدگی هایی است که بازیکنان مجبور به مواجهه با آن هستند. هر شیء دارای عناصر متفاوتی از جزئیات است، و شما باید تمام فضای درون آنها را جستجو کنید تا آیتم مورد نیاز خود را پیدا کنید. همچنین، هنگامی که به یک سطح بروید و مورد مناسب را پیدا کنید، یک اعلان ظاهر می شود.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
بازی Smiling-X 2

دانلود بازی Smiling-X 2 : Horror Adventure مود – بازی ضدحمله لبخند ایکس 2 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: IndieFist Horror Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.