خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Crowd City v2.4.0 بازی شهر شلوغ اندروید

Crowd City بازی شهر شلوغ اندروید

 

Crowd City به شما کمک می کند تا رهبری خود را نشان دهید و همچنین مخالفان خود را جذب کنید. این بازی ویدیویی محبوب به شما کمک می کند تا جذابیت های جدیدی را کشف کنید.

در بازی Crowd City بازیکنان گروهی از مردم را در این شهر مدرن جمع خواهند کرد. وظیفه این است که افراد بیشتری را جمع آوری کنید که در کنار شما هستند یا آنها را به افرادی تحت کنترل خود تبدیل کنید. گاهی اوقات وقتی با تظاهرات گروه‌های مهم‌تر مواجه می‌شویم، باید فوراً نیروهای خود را خارج کنیم تا از تلفات عددی جلوگیری کنیم.

دقیقاً برنامه ریزی کنید

در این بازی بازیکن باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد. همه آن برنامه‌ها خودشان تصمیم می‌گیرند و زمان‌ها را درک می‌کنند. به طور خاص، بازیکنان برای تقسیم راحت‌تر نقش‌ها برای هم تیمی‌های خود بر این طرح تکیه می‌کنند. چنین برنامه‌ریزی به ما کمک می‌کند تا در مسیر درست قرار بگیریم و به طور بالقوه برنده این جاذبه انبوه باشیم.

جذب تعداد زیادی از مردم

وظیفه این بار از بازی این است که شما باید تعداد قابل توجهی از افراد را جذب کنید. این گروه از افراد تیم شما را حیاتی تر از همیشه خواهند کرد. به طور خاص، لازم است از فرصت استفاده شود و از گروه های ضعیف تر دعوت شود تا با هم متحد شوند تا به بزرگترین تیم شهر تبدیل شوند. جذب نیرو بسیار مهم خواهد بود زیرا معیارهای ارزیابی بر اساس تعداد نفرات تیم ما خواهد بود.

اجتناب از خطرناک

بزرگترین خطری که گروه ما با آن مواجه است ملاقات با گروه های بزرگتر است. این جلسه دشوار خواهد بود زیرا ممکن است حمله کنند و از طرف ما بخواهند به نیروها بپیوندند. پس دور بمانید و بعدی را حساب کنید تا تعداد اولیه افراد را از دست ندهید. علاوه بر این، ما باید مراقب گروه های دیگر باشیم زیرا آنها در هر زمان به ما حمله می کنند و به ما سرکوب می کنند.

تبدیل به یک تیم بزرگ

هدف ما همکاری با هم برای تبدیل شدن به بزرگترین ارتش در بازی Crowd City است. از همه رقبا پیشی بگیرید، گروه هایی از مردم را جذب کنید تا بهترین نامزد شوید. استفاده از تماس ها و فریب های ارائه شده در بازی نیز به شما کمک می کند تا توانایی برنده شدن را به دست آورید. شما رهبر برجسته این بازی هستید. گاهی اوقات نیز باید حریف خود را له کنید تا تعداد زیادی از افراد را برنده شوید تا این بار به مقام اول بازی تبدیل شوید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Crowd City مود شده

دانلود بازی Crowd City مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VOODOO
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.