خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ohana Island v1.8.3 بازی جزیر اوهانا اندروید

Ohana Island بازی جزیره اوهانا اندروید

 

Ohana Island چالش های جدیدی را با سوالات هیجان انگیز مسابقه 3*3 برای شما به ارمغان می آورد. پازل ها را حل کنید، جایزه بگیرید، اقلام بخرید و سپس باغ و عمارت خود را به زیبایی تزئین کنید.

از شلوغی شهر چشم پوشی کنید. به بازی جزیره اوهانا بیایید تا زندگی آرام را در یک جزیره بایر تجربه کنید. وقتی به بازی Ohana Island می‌آیید، مانند آدم‌های متفاوتی می‌شوید که زندگی متفاوتی نسبت به همیشه دارد. از فضای شهر هنگام باز کردن پنجره های خانه لذت ببرید، پازل های جالب مسابقه-3، همراه با بسیاری از گل های منحصر به فرد مختلف. علاوه بر حل پازل، بازیکنان می توانند گل فروشی خود را نیز در این بازی بسازند و طراحی کنند. همچنین می‌توانید در طول فرآیند عضویت، دوست پیدا کنید، کارگران استخدام کنید و پاداش دریافت کنید.

مشکلات را حل کنید و راه هایی برای ساخت و طراحی یک فروشگاه گل برای خود بیابید

بازیکنان هنگام آمدن به جزیره اوهانا یک تجربه کاملاً جدید دارند. در این بازی شما اجازه دارید مشکلات اطراف خود را حل کنید. شما به طور استثنایی مجاز به طراحی، ساخت و تزئین فروشگاه گل خود هستید. بیایید یک خانه ناشناخته را به مکانی تبدیل کنیم که همیشه اطرافیان را با زیبایی گل ها جذب می کند. نه تنها این، بازیکنان می توانند اقلام طراح را در فروشگاه با بهترین محصولات سفارش دهند. اگر امتیاز بالایی کسب کنید، می توانید یک جایزه دریافت کنید – یک حیوان خانگی بسیار زیبا.

یک ترکیب منحصر به فرد را در پازل پیدا کنید، چندین سنگ را ترکیب کنید و یک رونق ایجاد کنید

در پازل های match-3 بازی Ohana Island شما با سطوح دشواری مختلف آزمایش خواهید شد. این فرصت شماست تا هوش خود را نشان دهید. برای شکستن موانع روی صفحه، ترکیب های منحصر به فردی از جواهرات را با هم پیدا کنید. نه تنها این، شما باید ترکیبات عالی را در پازل ها پیدا کنید تا قوی ترین انفجار را پیدا کنید. پس از گذراندن سطوح مختلف، دقیقاً می دانید که چگونه بازی کنید و چگونه معماها را حل کنید. همچنین می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا در ساحل یا گل فروشی به شما بپیوندند.

صدها سطح با پازل های بسیار طراحی شده و از آسان تا دشوار طبقه بندی شده است

ما در حین تلاش برای حل صدها معمای دشوار از این بازی، تجربیات مختلفی را به شما می دهیم. 600 سوال وجود دارد که به سطوح دشواری مختلف از آسان تا پیچیده تقسیم می شوند. سعی کنید بالاترین امتیاز را به دست آورید و بیشترین ستاره را با هر سطح جمع آوری کنید. علاوه بر این، می توانید بارها و بارها یک سطح بازی کنید و توانایی تفکر خود را بهبود ببخشید. سپس، لطفا دوستان خود را دعوت کنید و آنها را به پازل های مختلف دعوت کنید.

رازهای اطراف جزیره را کشف کنید، ملاقات کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید

همیشه چیز جدیدی در بازی Ohana Island وجود دارد. بیشتر از همه، این اسرار است که در آن جزیره رخ می دهد. همچنین می توانید از مناظر زیبای این جزیره دیدن کرده و از آن دیدن کنید. علاوه بر این، بازیکنان همچنین می توانند با افراد زیادی در همسایگی خود ملاقات کرده و با آنها آشنا شوند. شما می توانید بسیاری از داستان های دوست داشتنی را که در آن زمان بین آنها اتفاق می افتد تجربه کنید و بدانید. لطفاً مراقب باشید و وضعیت آنها را بپرسید، زیرا شاید آنها عواملی هستند که به توسعه گل فروشی شما کمک می کنند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Ohana Island

دانلود بازی Ohana Island مود دشه – بازی جزیره اوهانا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MYBO ENTERTAINMENT CORPORATION
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.