خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Motorcycle Real Simulator v3.1.12 بازی شبیه ساز واقعی موتور اندروید

Motorcycle Real Simulator بازی شبیه ساز واقعی موتور اندروید

 

Motorcycle Real Simulator یک بازی شبیه سازی رانندگی با واقعیت مجازی عالی است. بازیکنان یک شخصیت را انتخاب می کنند، نقش بازی می کنند و وسیله نقلیه مورد علاقه خود را به مکان های از پیش تعریف شده توسط سیستم هدایت می کنند.

بازی Motorcycle Real Simulator فعالیت‌هایی را شبیه‌سازی می‌کند که وقتی بازیکن یک موتورسیکلت را کنترل می‌کند و به دستاوردهای خاصی در تخته مسابقه می‌رسد، آن‌ها را وارد بازی می‌کند و بسیاری از مسابقات آزاد راه‌اندازی می‌کند. رویدادهایی با بلوک های پاداش بزرگ، ویژگی بارز این تجربه رانندگی با سرعت است. هر بازیکن یک چالش مربوط به مسابقه را انجام می دهد، شخصیت و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب می کند و سپس به خط پایان می رود تا در کمترین زمان جایزه را دریافت کند.

محتوای ویژه در طول به روز رسانی

دنیای مسابقه از اعضای جدید بیشتری استقبال خواهد کرد زیرا بازی Motorcycle Real Simulator حوزه توسعه خود را به بسیاری از کشورهای جدید گسترش می دهد. علاوه بر این، ما همچنین بر ارتقاء تمرکز می کنیم. هر محتوا برای ارائه بهترین فضای تجربه بهبود یافته است. موتورسیکلت های تازه اضافه شده انتخاب های بیشتری برای هر سفر به شما می دهند. اگر می خواهید خلاقیت خود را نشان دهید، می توانید ماشین خود را بسازید و از آن با شخصیت مورد علاقه خود استفاده کنید.

شخصیت و ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید

بازیکنان می توانند شخصیت و وسیله نقلیه مورد علاقه خود را برای استفاده انتخاب کنند، و سرگرمی همیشه در بازی Motorcycle Real Simulator ظاهر می شود. پر کردن لیست شخصیت های ویژه بازی وقت زیادی از شما می گیرد. همچنین در صورت داشتن کاراکترهای بیشتر، گزینه های بیشتری خواهید داشت. اگر بخواهید در هر زمانی از نام های معروف دنیای مسابقه استفاده می شود. مجموعه‌های خودروهای بیشتری را با مدل‌ها و مدل‌های متنوع کاوش کنید. بازیکنان می توانند از آنها در سفرهای خود استفاده کنند و لذت این سفر را تجربه کنند.

نحوه عملکرد وسیله نقلیه ویژه را بیاموزید

دوچرخه استفاده شده توسط شما شما را برای غلبه بر چالش های ایجاد شده توسط سیستم در بازی شبیه ساز واقعی موتور همراهی می کند. همه بازیکنان با خطری از مسیر مواجه می شوند که بسیاری از حریفان دیگر با سرعت شگفت انگیز وجود دارند. این سیستم اهداف سرعت متفاوتی را تعیین می‌کند و از شما می‌خواهد که آنها را تکمیل کنید تا پاداش دریافت کنید. نقشه هایی که جاده، توقفگاه یا بخش هایی با خطرات زیاد را شبیه سازی می کنند، این سفر را به خوبی پشتیبانی می کنند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Motorcycle Real Simulator مود شده - بازی شبیه ساز واقعی موتو اندروید

دانلود بازی Motorcycle Real Simulator مود شده – بازی شبیه ساز واقعی موتو اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Cerebellium Apps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.