خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Iron Suit: Superhero Simulator v1.0.7 بازی لباس آهنی اندروید

Iron Suit: Superhero Simulator بازی لباس آهنی اندروید

 

Iron Suit: Superhero Simulator مجموعه‌ای از زره‌های زیبا را توسعه می‌دهد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا از آنها در مسابقات مختلف برای حفظ صلح و شکست ارتش هیولاهایی که علیه آنها می‌جنگند استفاده کنند.

بازی Iron Suit یک زمین بازی منحصر به فرد را برای کسانی که عاشق استعدادهای ابرقهرمانی هستند فراهم می کند. می توانید زره آهنی بپوشید و ماسک مناسبی را برای شروع تفریح ​​خود انتخاب کنید. این یک نبرد تنها است، که در آن شما به تنهایی با ارتش های نخبه دشمن روبرو می شوید. برای رسیدن به هدف خود، بازیکنان باید هر کاری را انجام دهند، از جمله مبارزه در فضاهای تنگ یا ملاقات با هیولاهای غول پیکر. آیا برای جنگ خونین آینده آماده هستید؟ وقت آن است که بازیکنان زره را تجهیز کنند!

یک مجموعه زرهی عالی بسازید

انتخاب های انجام شده در اتاق انتظار مستقیماً روی لباس آهنی اعمال می شود و به بازیکن زمان زیادی می دهد تا مونتاژ قطعات زره را به پایان برساند. هر سوئیت یک کلاه همراه خواهد داشت. سیستم خلاق طرح های مختلف زیادی ایجاد می کند تا انتخاب های بیشتری به شما بدهد. با این حال، تمام شماره های زرهی موجود در لیست موجود نیست. بازیکنان باید چندین کار محول شده را برای جمع آوری و جمع آوری آنها انجام دهند. ترکیبی عالی از زره، کلاه، سلاح و منابع انرژی به شما کمک می کند تا بر هر مانعی غلبه کنید.

به شدیدترین میدان بپیوندید

عرصه های بازی Iron Suit ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. شما نبرد را در عرصه معلق تجربه خواهید کرد. هنگامی که بازیکنی بلغزد، شما از آن سقوط خواهید کرد و رویارویی باید متوقف شود. خطر هنوز هم شما را احاطه کرده است زیرا ما جاده های بیشتری را به مناطق دیگر توسعه می دهیم. هنگام جابجایی از مکانی به مکان دیگر، با مشکلاتی روبرو خواهید شد زیرا تله های زیادی وجود دارد. تله های ترسناک مانع سفر شما می شوند و جزو دشمنان دشوار برای نابودی هستند.

مواجهه با جنگجوی نخبه شیطان

دشمنان شما در بازی Iron Suit: Superhero Simulator به عنوان عوامل نیروهای شیطانی شناخته می شوند. آنها جاه طلبی دارند که نیروهای قدرت را پایین بیاورند و دستاوردهای قهرمانان را نابود کنند. در مواجهه با خطر فروپاشی کل جهان، باید اقدام کنید. جنگ‌ها مکرر هستند و دارای موقعیت‌های غیرمنتظره هستند. بسیاری از دشمنان در حال حاضر منتظر هستند تا شما را به سرعت در گوشه میدان محاصره کنند. ویژگی های خاص زره با نقاط قوت بازیکن ترکیب می شود تا نتیجه را تغییر دهد. پیروزی نصیب ارتش قوی تر خواهد شد. شما به آن دست خواهید یافت!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Iron Suit: Superhero Simulator مود

دانلود بازی Iron Suit: Superhero Simulator مود شده – بازی لباس مرد آهنی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CASUAL AZUR GAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
ارمین 31 اردیبهشت 1402 پاسخ

چرا نصخه ی مود نداره