خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Gangpire: Fire & Fury v1.7.0 بازی گنگ پایر اندروید

Gangpire: Fire & Fury بازی گنگ پایر اندروید

 

Gangpire: Fire & Fury یک بازی استراتژیک با سبکی کاملاً جدید از مبارزه تن به تن اسلحه با حملات شدید است.

بازی Gangpire شما را به دنیای زیرین می برد، جایی که جامعه به هم ریخته است و همه چیز زیر و رو شده است. وظیفه بازیکن شرکت در ماموریت کودتا، فرار از زندان، تخریب دولت و حمله به ایستگاه پلیس است. ناراضی در مقابل اسکلت ها با استثمار و سرکوب آشکار مردم بیگناه، پشت حمایت دولت است، بنابراین مردم از آسیب های زیادی رنج می برند.

یک امپراتوری جنایتکار بسازید

بازیکنان در بازی Gangpire: Fire & Fury نقش یک رئیس باند خیابانی را به همراه برادرانش بازی می‌کنند تا برای سرنگونی حکومت بی‌رحمانه، محافظت از شهر و ساختن نظم جدیدی برای شهری که به نیروی خشن جنگ نه می‌گوید، قیام کنند.

مبارزه شدید خیابانی

چه چیزی این مبارزه را در دنیای جنایی منحصر به فرد می کند؟ قطعا پاکسازی های شدید در خیابان است و باندها به یکدیگر پول می دهند تا قدرت خود را نشان دهند یا به منطقه عملیاتی حمله کنند. در بازی Gangpire بازیکنان می خواهند یک باند قدرتمند ایجاد کنند. آنها باید یک نیروی قوی آماده کنند که همیشه آماده جنگ باشد.

پلیس همیشه ناظر است

یک باند همیشه مورد توجه دقیق پلیس قرار می گیرد – مجریان مبارزه با جرم و جنایت که به طور خاص در همه فعالیت ها علیه شما هستند. در بازی، پلیس همیشه کسب و کار شما را بررسی و نابود می کند تا مانع رشد باند شود. به عنوان یک سرمایه دار، شما نیروها را به مبارزه با باندهای دیگر فرا می خوانید و باید با افسران پلیس مزاحم مبارزه کنید. اگر می خواهید همه چیز به آرامی و بدون هیچ مانعی پیش برود، اسلحه خود را بردارید و پلیس ها را بکشید تا به آنها نشان دهید که پادشاه شهر کیست. قدرتمندترین سرمایه دار باشید که هیچکس نتواند جلوی شما را بگیرد، حتی اگر رئیسان دیگر یا حتی پلیس باشند!!!

منطقه را گسترش دهید

در بازی Gangpire: Fire & Fury شهر به چندین منطقه مختلف در بازی تقسیم شده است که هر گروه در بالای یک منطقه قرار دارد. بازیکنان باید برای انتخاب مکان‌های حمله، یک محاسبه روشن و معقول داشته باشند تا منطقه مناسب برای مسیر توسعه قوی برای تسلط بر شهر را گسترش دهند. مناطق دیگر همیشه توسط باندهای قدرتمند دیگری که توسط بازیکنان دیگر کنترل می شوند اشغال می شود.

شخصیت قوی

وقت مبارزه است شما باید شخصیتی را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید با گروه های دیگر بجنگید و تاوان بدهید. شخصیت های بازی بسیار متنوع هستند، با ظاهر، سلاح ها و سبک های مبارزه بسیار متفاوت. شما باید بدانید که چگونه از قدرت شخصیتی که انتخاب کرده اید استفاده کنید تا بتوانید حداکثر قدرت را نشان دهید شخصیت خود را ارتقا دهید تا به خیابان بروید و همه آنها را نابود کنید. از توانایی مبارزه قوی خود برای رشد باند در کنار ساخت باند استفاده کنید، این دو را متعادل کنید تا تبدیل به سرمایه دار واقعی شهر شوید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Gangpire: Fire & Fury

دانلود بازی Gangpire: Fire & Fury مود شده – بازی گنگپایر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Joystix Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.