خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Racing Clash v1.2.2 بازی مسابقه رانندگی اندروید

Racing Clash بازی مسابقه رانندگی اندروید

 

Racing Clash بهترین بازی مسابقه ای است که در آن می توانید وسایل نقلیه منحصر به فرد خود را شخصی سازی و ارتقا دهید و مهارت های خاص خود را برای رقابت با چند نفره به نمایش بگذارید.

بازی Racing Clash عنوانی است که نمی‌توانید در این دنیای سرگرم‌کننده از دست بدهید! یک بازی مسابقه‌ای خطرناک که تجربیات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی Racing Clash بهترین فضای مسابقه ای است که می توانید آزادانه مهارت های رانندگی شدید خود را نشان دهید. بازیکنان در حالت آنلاین با حریفان با استعداد بیشماری رقابت می کنند و همه را به چالش می کشند. قبل از شروع هر “جنگ” فراموش نکنید که بالاترین ماشین مسابقه را برای خود انتخاب کنید. و به یاد داشته باشید که موتورها را مرتباً ارتقا دهید تا بتوانند بهترین تجربه را به شما ارائه دهند.

نشان دادن مهارت هایتان در مسابقه

دیگر دریغ نکنید؛ بر روی بهترین ماشین مسابقه ای خود قدم بگذارید و مهارت های رانندگی عالی خود را به نمایش بگذارید. تعداد بیشماری از بازیکنان با استعداد با مهارت های رانندگی فوق العاده در بازی Racing Clash ظاهر می شوند و حریفان شما خواهند بود. نگران نباشید و با حرکات منحصر به فرد بهترین بازیکن خواهید بود. از همه آنها استفاده کنید و بازیکنان زیادی را در سراسر جهان به چالش بکشید. شما می توانید بسیاری از وزنه های سنگین را در همان عرصه با توانایی های درجه یک خود شکست دهید.

بسیاری از زمین های خطرناک

باید گفت که زمین عاملی اساسی است که باعث جذابیت بیشتر بازی ریسینگ می شود. زیرا وقتی در زمینی صاف و بدون مردم مسابقه می دهید، چیزی نمی گوید. تنها در صورتی که از مهارت‌های فوق‌العاده خود استفاده کنید و چند نفره را در بازی Racing Clash به چالش بکشید و مخصوصاً، این بازی زمین‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا انگیزه بازیکنان را افزایش دهید. از جاده های مسطح پرجمعیت گرفته تا جاده های کوهستانی صخره ای ناهموار، زمین های خطرناکی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنید.

ماشین مسابقه ای مورد علاقه خود را انتخاب کنید

برای کسانی که سرعت را دوست دارند این کامل ترین و قابل زندگی ترین دنیا خواهد بود و شما خود یکی از این افراد خواهید بود. با آمدن به این بازی، زمانی که ماشین های مسابقه ای معروف بی شماری در اینجا وجود دارند، می توانید آزادانه اشتیاق خود را برای سرعت ابراز کنید. فقط کافی است یک یا چند ماشین مسابقه ای معروف با موتورهای سریع انتخاب کنید و این محصول عالی برای شما خواهد بود. هر ماشین از نظر سرعت مزایای زیادی خواهد داشت، اما باید پارامترهای یادداشت را در آنجا جدا کنید و در طول مسابقه تنظیمات به موقع انجام دهید.

مهارت های رانندگی خود را بهبود بخشید

پیوستن به این بازی سرعتی خطرناک زمان هیجان انگیزی برای شما خواهد بود. زیرا در اینجا با گیمرهای با استعداد زیادی با علایق مشابه روبرو خواهید شد. به لطف آن، می توانید بیشتر تمرین کنید تا توانایی مسابقه خود را توسعه دهید. پس از رسیدن به سطح پیشرفته، می توانید چالش هایی را برای همه ارسال کنید و چالش های بازیکنان دیگر را در بازی Racing Clash بپذیرید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Racing Clash

دانلود بازی Racing Clash مود دشه – بازی ریسینگ کلش اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: TryAgain Game Studio Kft.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.