خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Space Frontier 2 v1.1.13 بازی مرز فضایی اندروید

Space Frontier 2 بازی مرز فضایی اندروید

 

Space Frontier 2 یک ماجراجویی برای فتح کهکشان با صدها مدل از پیشرفته ترین فضاپیماها است. هیچ محدودیتی برای ماجراجویی در اینجا وجود ندارد، فقط زمانی است که شما به سیارات دیگر حمله کنید.

فرصت تسخیر دنیای وسیع آرزوی بسیاری از مردم است. اما وقتی به بازی Space Frontier 2 می‌آیید، مکانی که می‌توانید بروید بسیار بزرگ‌تر از آن است. بازیکنان می توانند کهکشان وسیع را با صدها سفینه فضایی پیشرفته تسخیر کنند. قفل را باز کنید، بهبود دهید و سفینه‌های فضایی بیشتری بخرید که می‌توانند با رسیدن به سطوح جدید بیشتر پیش بروند. در اینجا هیچ محدودیتی وجود ندارد، فقط زمانی است که شما سیارات دیگر را مستعمره کنید.

فتح بیش از 50 سیستم خورشیدی

ماجراجویی شما در بازی Space Frontier 2 به سادگی پا گذاشتن به این کشور یا آن کشور برای گشت و گذار نیست. اما سفر شما در این بازی زمانی جامع‌تر است که احتمالاً باید یک کار دشوار را انجام دهید – تسخیر بیش از 50 منظومه شمسی. مهم نیست که چقدر از جایی که در حال حاضر هستید فاصله دارند، این اشتیاق برای شما کافی است تا بتوانید بیشتر را تسخیر کنید.

صدها سیاره بزرگ و کوچک دیگر را مستعمره کنید

هیچ سیاره ای را در سفر خود از دست ندهید. هر سیاره ای که در بازی ظاهر می شود مستعمره ای است که در شرف داشتن آن هستید. دیگر به اندازه زمین های روی زمین بی اهمیت نیست، آنچه در این بازی دارید چندین برابر نجیب تر است. آنها مستعمرات، سیارات بزرگ و کوچک در فضای بیرونی هستند. با مقاومت و شجاعت، توانستید با یک استراتژی منحصر به فرد، کل سیاره را تسخیر کنید.

استفاده و گرفتن ده ها سفینه فضایی

البته، شما نمی توانید با پای پیاده یا با وسایل متعارف به سیارات بجنگید یا به آنها نفوذ کنید. مضحک است اگر اینطور فکر کنید. از سفینه های فضایی با فناوری پیشرفته در بازی Space Frontier 2 برای همراهی شما در سفر استفاده کنید. هر چه سطح بالاتر باشد، بازیکنان بیشتری فرصت دارند سفینه های فضایی با بهترین عملکردها را داشته باشند. اگر حوصله داشته باشید تا انتها بروید و آنچه را که ما ارائه می دهیم داشته باشید عالی است.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Space Frontier 2 مود شده

دانلود بازی Space Frontier 2 مود دشه – بازی مرز فضایی 2 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Ketchapp
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.