خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Battle Angels v1.85 بازی فرشته های نبرد اندروید

Battle Angels بازی فرشته های نبرد اندروید

 

شما می توانید در کنار فرشتگان خود در بازی Battle Angels مبارزه کنید و در هر درگیری پیروز شوید! یک بازی استراتژیک جذاب که از آن خسته نخواهید شد.

Battle Angels یک بازی با مضمون دفاع از برج است که در آن بازیکن به فرشتگان می پیوندد تا با دشمنانی که ظاهر می شوند مبارزه کنند و از هدف محافظت کنند. شما با بازیکنان دیگر بازی خواهید کرد و برای کسب نتایج در هر سطح به رقابت خواهید پرداخت. در همان زمان تعداد مشخصی کارت جمع آوری می کنید و هر کارت دارای ویژگی های متفاوتی است. علاوه بر این، سعی می‌کنید تا آنجا که ممکن است کارت‌هایی را جمع‌آوری کنید تا کارت‌هایی را که از قبل دارید ارتقا دهید.

 

تجربه یک بازی با برج دفاعی جسورانه

در بازی Battle Angels بازیکنان وقت خود را صرف کاوش در گیم‌پلی دفاعی برج می‌کنند با گرافیکی الهام‌بخش که نمی‌توانید نادیده بگیرید. می تواند در اولین تجربه توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند و با شخصیت های مختلف ملاقات کند. بنابراین، شما با فرشتگان بسیاری با مهارت های مختلف روبرو خواهید شد و با دشمنانی که به تدریج ظاهر می شوند مقابله خواهید کرد. پس از مدتی، رئیس آنها ظاهر می شود که شما باید متوقف شوید.

فرشتگان قدرتمند را احضار کنید

در پایین صفحه بازی Battle Angels بازیکنان یک سیستم کارتی را به همراه انرژی مصرفی خود مشاهده خواهند کرد. انرژی با گذشت زمان افزایش می یابد، مطابق با دشمنانی که می توانید شکست دهید. البته این مرحله ای خواهد بود که باید توجه کنید و استراتژی مناسب را انتخاب کنید زیرا مسیری که هیولا در آن طی می کند مختصر است تا یک سیستم نبرد قدرتمند را راه اندازی کند. علاوه بر این، با مقدار انرژی که دارید، شخصیت های نبرد را احضار خواهید کرد.

قدرت خود را برای مبارزه با دشمن افزایش دهید

نکته جالبی که در مورد فرشتگان نبرد دوست خواهید داشت این است که شخصیت هایی با ظاهر زیبا را جمع آوری می کنید. همانطور که در چندین سطح شرکت می کنید و برخی از ماموریت ها را تکمیل می کنید، شخصیت های جدیدی در مقابل چشمان شما ظاهر می شوند. می توانید قفل شخصیت های جدید و برخی کارت های همراه را باز کنید. در پایین هر کارت، این تعداد کارت هایی است که دارید و باید آمار شخصیت خود را ارتقا دهید. این مکانیزم در بسیاری از عناوین کاملاً رایج است که در آن شما زمانی را صرف ارتقای شخصیت های آنها خواهید کرد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

بازی Battle Angels مود

دانلود بازی Battle Angels مود دشه – بزی بتل آنجلز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mentha X Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.