خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Stone Grass v1.11.204 بازی چمن زنی اندروید

Stone Grass بازی چمن زنی اندروید

 

Stone Grass یک بازی آرکید است که بازیکن در آن نقش یک ماشین چمن زنی مجهز به تجهیزات و وسایل نقلیه کامل را بازی می کند. انواع مختلف موجود در رنگ های مختلف به دستگاهی با کارایی بالا برای برش نیاز دارند.

بازی Stone Grass بازیکن را با چمن های رنگارنگ به علفزار می کشاند و وظیفه شما این است که از وسایل موجود برای بریدن همه آنها استفاده کنید. هر بار که چمن بریده می شود، چمن به صورت گروهی بسته می شود تا بازیکن بتواند به راحتی آن را جمع کند و برای تبادل پول به دستگاهی ببرد. همچنین، با گذشت زمان، چمن‌های جدید باعث می‌شوند وسیله نقلیه شما داغ‌تر شود و نیاز به ارتقا پیدا کند.

چمن زنی در مکان های مختلف

در بازی Stone Grass بازیکنان وظیفه جالبی را دریافت خواهند کرد: مناطقی را که برای کسب درآمد در این بازی می روید، چمن بزنید. بازیکنان به یک کامیون متصل به یک تیغه اره تیز مجهز خواهند شد تا بتوانند هر چیزی را که می توانند لمس کنند، برش دهند. در عین حال، در چمن زنی، مطمئناً با چالش های خاصی در مورد نوع چمنی که باید جمع آوری کنید، مواجه خواهید شد.

 

چمن را ببرید و پول زیادی به دست آورید

در ابتدای بازی Stone Grass بازیکن از منظر سوم شخص شخصیت را کنترل می کند و چمن ضروری که می توانید برش دهید سبز است. شما آزاد هستید که حرکت کنید و منتظر بمانید تا چمن ها به تدریج از بین بروند. در همان زمان، لایه‌های چمن به‌طور خودکار به گروه‌های کوچک جمع می‌شوند و زمانی که احساس کردید به اندازه کافی بریده شده‌اید، می‌توانید برای جمع‌آوری آنها حرکت کنید. آنها چیزهایی هستند که به شما کمک می کنند در بازی پول بیشتری کسب کنید.

 

برای برداشت کارآمد، عملکرد کامیون را افزایش دهید

بازیکنان در Stone Grass متوجه خواهند شد که می توانید به راحتی چمن های رنگ های دیگر را برش دهید، اما این کار آسانی نخواهد بود. به طور خاص، شما می توانید رنگ تیغه اره را به رنگ قرمز ببینید که نشان دهنده مشکل در بریدن چمن است که رنگی غیر از سبز است. تنها راه برای انجام این کار این است که عملکرد کامیون خود را ارتقا دهید و از آنجا کار شما آسان تر می شود.

بازی Stone Grass با پول بی نهایت

دانلود بازی Stone Grass با پول بی نهایت – بازی چمن زنی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Freeplay Inc
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.