خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود My Boo 2 v1.15 بازی مای بو 2 اندروید

My Boo 2 بازی مای بو 2 اندروید

 

My Boo 2 یک تجربه واقعی از مراقبت از حیوانات خانگی را به شما می دهد. شما صاحب یک بو سه بعدی دوست داشتنی خواهید شد و بازیکنان می توانند آن را نام ببرند و از خوردن یا حمام کردن از آن مراقبت کنند. و البته می توانید در بازی های کوچک نیز با آن سرگرم شوید.

اگر عاشق داشتن حیوان خانگی هستید که در زندگی واقعی مورد تایید نیست، به بازی My Boo 2 بیایید. در اینجا شما صاحب یک بو دوست داشتنی با پوست آبی منحصر به فرد خواهید شد. می توانید دستکاری های مختلفی انجام دهید و مانند یک حیوان خانگی واقعی از آنها مراقبت کنید. اگر همه کارها را انجام دهید، از نامگذاری، حمام کردن آن در صورت کثیف بودن، یا غذا دادن به آن کمک می کند. علاوه بر این، می توانید با پولی که از طریق مینی گیم ها به دست آورده اید، آیتم هایی برای آن بخرید. تماشای بزرگ شدن بو نیز لذت خاصی دارد.

بهترین بازی مجازی حیوانات خانگی در تمام دوران

حالا وقتی در بازی My Boo 2 هستید، عمو بو خود را نام ببرید. با این بازی، یک حیوان خانگی دوست داشتنی با پوست سبز همراه شما خواهید بود. بازیکنان باید با کارهای معمولی در زندگی واقعی با حیوان خانگی خود تعامل داشته باشند، مانند صحبت کردن، حمام کردن، یا غذا دادن به آن. از سرگرمی با حیوان خانگی خود لذت ببرید، هر کاری را انجام دهید تا او را خوشحال کنید. زمانی رشد می کند که شاد و سیر باشد. بنابراین، شما این فرصت را خواهید داشت که سطوح جدید بیشتری را باز کنید.

با خرید پوسته های مختلف، ظاهر را سفارشی کنید

در بازی مای بو ، بازیکنان اجازه دارند بو را با تغییر لباس یا رنگ پوست آن را سفارشی کنند. مهم نیست که چقدر جسورانه و شایان ستایش است، شما می توانید حیوان خانگی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، پوست توله سگ ها، بچه گربه ها و بسیاری از حیوانات مجازی دیگر. با هر تغییر، بو خوشحال می شود و روز به روز بزرگ می شود. در آن زمان، بسیاری از مناطق مختلف توسط شما باز می شود. از داشتن یک حیوان خانگی همراه لذت ببرید.

با پیدا کردن دوستان جدید، دنیای سه بعدی را کاوش کنید

همچنین با پیوستن به بازی My Boo یک ماجراجویی بی نظیر با دوستان خود خواهید داشت. با Boo در اطراف محله قدم بزنید، با دوستان جدید ملاقات کنید و با آنها دوست شوید. علاوه بر آن، بازیکنان می توانند در حدود 24 مینی بازی مختلف شرکت کنند تا درآمد بیشتری کسب کنند. از این پول برای خرید غذا، لباس و وسایل ضروری و تزئین خانه کوچک بو استفاده کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

My Boo 2

دانلود بازی My Boo 2 مود شده – بازی مای بو 2 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Tapps Games - PT
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.