خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود ECHOES of MANA v1.4.0 بازی پژواک های مانا اندروید

ECHOES of MANA بازی پژواک های مانا اندروید

 

ECHOES of MANA کار تیمی را با نبردهای طولانی در سرزمین نفرین شده ترویج می کند. در اینجا، بازیکنان به نوبت به مکان های جدید روی نقشه می روند تا هیولاهای غول پیکر بی شماری را شکست دهند.

بازی ECHOES of MANA سفرهای طولانی را ایجاد می کند که در آن انرژی در دسترس هر جنگجو محدود است. نبرد با شرکت دو نیروی مختلف به مکانی مناسب برای نشان دادن توانایی های شما تبدیل خواهد شد. هر تیم شرکت کنندگان را محدود نخواهد کرد. هرچه تعداد اعضا بیشتر باشد، نرخ برنده شدن بیشتر است. مزایای بهره برداری خوب از توانایی رزمی جنگجو، مزایای خاصی را به شما می دهد. بسیاری از تابلوهای امتیازات ایجاد شده و تمام دستاوردهای شما را ثبت می کنند تا فعالیت را معنی دارتر کنند.

ویژگی های بازی پژواک های مانا

روش حرکتی انعطاف پذیر و ساده

با یادگیری روش های کنترلی جدید، نقش خود را به عنوان کنترل کننده قهرمانان در نبردهای بازی ECHOES MANA بازی کنید. صفحه کلید مجازی نمایش داده شده روی صفحه، کنترل آن را برای بازیکنان آسان تر می کند. دویدن، پریدن و سایر فعالیت‌های شدید همه زمانی انجام می‌شوند که تعامل با صفحه کلید را تسریع کنید. روش ساده حرکت همراه با انیمیشن های روی صفحه به زودی احساس رضایت را در شما ایجاد می کند.

قهرمانان قدرتمند

مجموعه قهرمانان قدرتمند با بسیاری از شخصیت های فراموش نشدنی از ECHOES از سبک MANA تا توانایی شما را راضی می کند. جوخه برای پیوستن به سفر برای یافتن هیولاها و نابود کردن آنها به اعضا محدود نخواهد شد. هر قهرمانی می تواند با انجام سریع ماموریت ها، قدرت مبارزه خود را نشان دهد. اگر یک هیولای ضعیف باشد، نبردهای تک برگزار می شود. با این حال، در مواجهه با حمله یک هیولای غول پیکر، منبع قدرت ناشی از اتحاد به شما کمک می کند تا بر همه آنها غلبه کنید.

دنیای موجودات عجیب و غریب را کاوش کنید

شما به موجودی بسیار کوچک در دنیای بازی ECHOES MANA تبدیل خواهید شد. ارتباط شما با این دنیا، تلاشی است که دریافت کرده اید. با مجموعه ای از موجودات عجیب، جهان به ساختن صدها داستان مرموز ادامه خواهد داد. سفر اطلاعاتی آنها شکل خواهد گرفت. در پایان هر سفر اطلاعاتی در مورد هر حیوانی جمع آوری خواهید کرد. این می تواند یک دایناسور رنگارنگ، یک هیولا با شکل عجیب و غریب یا حیوانی باشد که تا به حال ندیده اید. این سیستم صدها نسخه ایجاد می کند و آنها به نوبت در بازی ظاهر می شوند. بازیکنان دیگر با آنها احساس بیگانگی نخواهند کرد. مجموعه موجودات کشته شده برای ثبت دستاوردهای شما ایجاد شده است.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود بازی ECHOES of MANA

دانلود بازی ECHOES of MANA مود – بازی پژواک مانا اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.