خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pteranodon Simulator v1.0.8 بازی شبیه ساز پترانودون اندروید

Pteranodon Simulator بازی شبیه ساز پترانودون اندروید

 

Pteranodon Simulator یک بازی بقا است که در آن باید زندگی را در یک جزیره دایناسور بزرگ حفظ کنید. بازیکنان باید وظیفه پر کردن شکم، مبارزه و به دست آوردن قوی ترین موقعیت را انجام دهند.

بازی Pteranodon Simulator به شما این امکان را می دهد که به عنوان هر دایناسوری بازی کنید و فعالیت های مختلفی را انجام دهید تا بتوانید در محیط های خشن زنده بمانید. هر روز، زندگی شما فقط مبارزه، خوردن گوشت، و جمع آوری منابع آب ناچیز برای رشد است. وقتی به بالاترین سطح رسید، بازیکنان جدید واقعاً این فرصت را دارند که در اوج بایستند. سفر شما برای قوی شدن در طبیعت همچنان دشوار خواهد بود، تسلیم نشوید اما ظالم باشید!

دایناسوری را که دوست دارید سفارشی کنید

با ورود به مسابقه ای که در بازی Pteranodon Simulator برگزار می شود، ابتدا باید به یک دایناسور خاص تبدیل شوید. این سیستم به شما امکان می دهد ظاهر خود را تغییر دهید و منابع انرژی را انتخاب کنید. هر گونه مهارت های منحصر به فرد خود را دارد، شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. مجموعه رنگ پوست راه اندازی شده در نسخه به روز شده انتخاب های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. برای کنترل فعالیت های شخصیت، بازیکنان به پشتیبانی از یک صفحه کلید مجازی نیاز دارند.

شبیه سازی فضایی بسیار واقعی

با بازگشت به فضای طبیعی بسیار بزرگ، به نظر می رسد که بازی شبیه ساز پترانودون سعی دارد شما را به زندگی بدوی دایناسورها برساند. این روزها روزهای شکوه آنهاست، هیچ گونه ای نمی تواند جایگاه برتر را تغییر دهد. جنگل های ویژه جایی هستند که اسرار منابع عظیم قدرت در آن پنهان شده است. با دعوا وارد و خارج شوید. پشتیبانی از تکنیک های رندر، جلوه های صوتی زنده صحنه اطراف را واقعی تر می کند.

 

مهر و موم را باز کنید و بر بقیه غلبه کنید

پس از کسب دانش بیشتر در مورد جنگل عرفانی،بازی Pteranodon Simulator همچنان شما را به سطح بعدی می برد. بسیاری از بدبختی ها و نگرانی ها رسما ظاهر شد. نبردها تمام نمی شوند، شما چیزی بیشتر از پیروزی دارید. داستان سنگ قدرت مهر و موم شده را ادامه دهید و راهی برای شکستن نفرین پیدا کنید. دایناسورها با حملات ناگهانی دشمنان قوی می شوند. در پایان آیا آن شخص با شما مانده است؟ سنگ های قدرتی که می توان در مواقع اضطراری استفاده کرد؟ موقعیت هژمونی این سرزمین برای شماست!

 

بازی Pteranodon Simulator

دانلود بازی Pteranodon Simulator مود شده – بازی شبیه ساز پترانودون اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Julia Qian
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.