خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Muscle Rush v1.2.3 بازی ماسل راش اندروید

Muscle Rush بازی ماسل راش اندروید

 

Muscle Rush تمرینات منحصر به فرد و آتشین عضله سازی را به شما می دهد. شما سعی می کنید هر روز با تمرینات تقویتی، رژیم غذایی مناسب و ارتقای سلامتی تمرین کنید.

آیا می خواهید بدنی عضلانی داشته باشید و قدرت انجام هر کاری را داشته باشید؟ پس بازی Muscle Rush به شما این امکان را می دهد که این کارها را انجام دهید و بهترین اندام را داشته باشید. بازی همیشه از شما می خواهد که با تمرینات عالی توانایی خود را افزایش داده و سلامت خود را تقویت کنید. علاوه بر این، اگر شما اراذل و اوباش را نیز شکست دهید، به شما کمک می کند تا یک مشت انرژی مثبت اضافه کنید. فردی با بهترین بدن، قوی، و سریع ترین غلبه بر دیوارهای سنگی باشید.

تمرینات اساسی را انتخاب کنید

ابتدا باید مشخص کنید که وقتی وارد بازی ماسل راش می شوید، وزنه برداری انجام می دهید که برای شما یک چالش است. برای شروع ساده می توانید تمرینات پایه را خودتان انتخاب کنید و به تدریج می توانید با آنها تمرین کنید. اما این تمرین‌ها فقط تا حدی به شما کمک می‌کنند تا سالم‌تر شوید، و همچنین باید تمرین‌های سخت‌تر و سخت‌تر را در نظر بگیرید.

غلبه بر مسابقات پر استرس

مسابقه های شدید نیز برای ایجاد چالش هایی که شما را قوی تر می کند، داده می شود. قبل از آن، شما باید در دوره های اصلی تمرین قدرتی شرکت کنید و طبق آن دستورالعمل ها، می توانید آن را انجام دهید. معلمان همیشه در طول تمرین شما را دنبال خواهند کرد و به لطف آن روز به روز پیشرفت خواهید کرد. با این حال، در طول مسابقه نیز متوجه خواهید شد که مشکلاتی وجود دارد و باید از نظر ذهنی برای رویارویی با آنها آماده باشید.

جایزه ها را به دست آورد

همچنین در مسیر خود در بازی Muscle Rush با اراذل و اوباش یا آزاردهنده ها روبرو خواهید شد. هدف آنها مسدود کردن مسیر و شکستن رکوردهایی است که شما ثبت کرده اید. با این حال، شما بدنی قوی دارید، بنابراین حل این مشکلات بسیار ساده خواهد بود. شما فقط باید از قدرت خود استفاده کنید و از مسیرهایی که طی می کنید گردن آنها را بگیرید. این کار درستی است که باید انجام دهید و دیگر نگران ادامه تخریب شما نخواهید بود. دیگران از شما می ترسند و هرگز جرات نمی کنند در طول چالش شما را اذیت کنند.

بازی Muscle Rush هک شده

دانلود بازی Muscle Rush مود شده – بازی ماسل راش اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.