خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود FEI Equestriad World Tour v1.56 بازی تور جهانی سوارکاری اندرید

FEI Equestriad World Tour بازی تور جهانی سوارکاری اندروید

 

FEI Equestriad World Tour با دراماتیک ترین مسابقات اسب سواری حس جدیدی به شما می دهد. شما می توانید بین حالت رقابت یا تمرین برای یک تجربه رضایت بخش یکی را انتخاب کنید.

آیا تا به حال تجربه جذابی با اسب های دوست داشتنی داشته اید؟ آیا تا به حال مسابقات اسب دوانی دراماتیک با اسب هایی که دارید انجام داده اید؟ به بازی FEI Equestriad World Tour بیایید، قدرتمندترین اسب خود را پیدا کنید و در بسیاری از مسابقات هیجان انگیز شرکت کنید. همچنین می توانید با تکیه بر این بازی با افراد زیادی با علایق مشابه خود دوست شوید. یا به سادگی از آن برای تمرین توانایی سوارکاری استفاده کنید و معانی قابل توجهی را به ارمغان بیاورید. امیدواریم از این بهترین بازی اسب سواری اندروید لذت ببرید.

در رویدادهای دراماتیک اسب دوانی شرکت کنید

این بهترین فضا برای شروع سفر اسب دوانی شما خواهد بود. آیا فکر می کنید مسابقه اسب دوانی فقط یک مسابقه سرعت بین اسب ها است و ببینید چه کسی اول می شود؟ بازی FEI Equestriad World Tour چندان پیش پا افتاده نیست و این بازی به شما کمک می کند چشمان خود را به مسابقات اسب دوانی مشهور جهان باز کنید. یک مسابقه اسب دوانی معمولاً حدود سه روز با سه دور اصلی طول می کشد. مطابق با هر روز، شما و اسبتان کارهایی مانند نمایش های رقص، دویدن در کراس کانتری و حتی رقابت در لباس را انجام می دهید.

مهارت های اساسی کامل

شما به عنوان یک تازه کار شروع کردید و در این بازی اسب دوانی به اوج رسیدید. بازیکنان بازی را با تمرین مهارت های ضروری شروع می کنند تا بتوانند به راحتی وارد مسابقات مقدماتی شوند. اگر در این دور چالش را با موفقیت به پایان برسانید، رویای قهرمانی خیلی دور نیست. همانطور که به سمت رینگ حرکت می کنید، باید همه چیز از توانایی های اسب خود گرفته تا مهارت های سوارکاری خود را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

درس هایی برای اسب شما

طرفداران شما در سرتاسر سکوها حضور دارند، بنابراین به هیچ وجه آنها را ناامید نکنید. بیایید روی آموزش اسب تمرکز کنیم تا آن را رام کنیم و مهارت های بیشتری را که در صحنه تور جهانی اسب سواری FEI ظاهر می شود، تغییر دهیم. نه تنها این، برای اینکه اسب شما در دید علاقه مندان قرار گیرد، لباس های زیبا و لوازم جانبی زرق و برق دار هم کم نیست.

حالت های بازی چندگانه را می توان تجربه کرد

انفجار استعدادهای اسب دوانی در حالت انفرادی توجه طرفداران را به خود جلب می کند. همچنین فرصتی برای شماست تا استعداد خود را هنگام کنترل اسب برای تکمیل چالش و برنده شدن نشان دهید. همچنین می توانید یک تیم برای رقابت با دوستان یا گیمرهای سراسر جهان تشکیل دهید. بهترین ها را برای شکست دادن تیم دشمن ترکیب کنید.

بازی FEI Equestriad World Tour

دانلود بازی FEI Equestriad World Tour – بازی تور جهانی اسب سواری اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: GoGallop Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.