خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pocket Ants v0.0743 بازی مورچه های جیبی اندروید

Pocket Ants: Colony Simulator بازی مورچه های جیبی اندروید

 

Pocket Ants یک بازی منحصربه فرد است تا بازیکنان بتوانند به سرعت عادات مورچه ها را از طریق فعالیت های هیجان انگیز یاد بگیرند.

در بازی Pocket Ants: Colony Simulator شما اولین گام های توسعه را برداشته و روند تغذیه را آغاز خواهید کرد. در عین حال، با گذشت زمان، مورچه های جدیدی را نیز پیدا می کنید که به تازگی متولد شده اند و به رشد بیشتر و بیشتر لانه مورچه کمک می کنند. مطمئنا در این بازی چیزهای هیجان انگیز زیادی در انتظار شما خواهد بود.

مورچه خود را بسازید

در بازی Pocket Ants: Colony Simulator بازیکنان با یک تجربه هیجان انگیز روبرو می شوند که در آن شما کسی هستید که یک مورچه را کنترل می کنید و سعی می کنید لانه آن را توسعه دهید و به آنچه ملکه نیاز دارد خدمات دهید. شما مراحلی را که یک مورچه کارگر می تواند انجام دهد انجام می دهید و فعالیت های مورچه های دیگر را تنظیم می کنید تا معمولاً جمع آوری غذا و توسعه لانه اتفاق بیفتد. مطمئناً تجربه های هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد که نمی توانید نادیده بگیرید.

فرآیند جعل علوفه را آغاز کنید

اولین کاری که باید در بازی Pocket Ants انجام دهید این است که یک اتاقک غذایی بسازید که حاوی غذایی باشد که مورچه ها می آورند. در عین حال، به لطف این ذخیره سازی، می توانید از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید، به خصوص در صورت نیاز به ملکه غذا بدهید. علاوه بر این، باید چند ثانیه صبر کنید تا ساخت و ساز کامل شود و در نزدیکی مسیر قرار بگیرید تا وارد یک اتاقک شوید. برای شناسایی عملکرد آنها نماد مربوطه را مشاهده خواهید کرد.

تعداد مورچه ها روز به روز در حال افزایش است

بعد از اینکه یک تکه برگ را در بازی Pocket Ants: Colony Simulator جمع آوری کردید، آن را به اتاق غذا برگردانید که در آنجا می توان آن را ذخیره کرد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید این غذاها را نگه دارید یا آنها را به شکل دیگری از غذا تبدیل کنید. می توانید برگ ها را به قارچ تبدیل کنید و این تغییر شکل را می توان به راحتی تنظیم کرد، بسته به اینکه ملکه چه غذایی می خواهد.

 

 

دانلود بازی Pocket Ants هک شده

دانلود بازی Pocket Ants مود شده – بازی پاکت آنتس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Ariel-Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.