خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Knight’s Edge v2.0.0 بازی لبه شوالیه اندروید

Knight’s Edge بازی لبه شوالیه اندروید

 

Knight’s Edge یک بازی اکشن نهایی با رقابت های جذاب بین شما و هیولاهای وحشتناک است. هیولاها کاملاً عجیب به نظر می رسیدند، با ده ها مهارت حمله قدرتمند.

تصاویر موجود در بازی Knight’s Edge خلاقانه طراحی شده اند و حس هیجان را هنگام شرکت به ارمغان می آورند. به خصوص با شرکت در این بازی، می توانید با دوستان خود وارد یک مسابقه برتری شوید. با هم تیمی های قابل اعتماد ترکیب شوید و این بازی را بشکنید.

 

چیزی که بازیکنان دیرینه منتظرش بودند بالاخره رسید. قسمت 2 بازی Knight’s Edge در این آپدیت با نام «فصل شبح‌ها» به طور رسمی راه اندازی شده است. همراه با راه اندازی قسمت 2، مجموعه ای از جوایز رویداد جدید هیجان انگیز نیز در دسترس است. هالووین نیز در آستانه برگزاری است و شگفتی های زیادی در انتظار شماست. اسلحه “Axe of the Void” نیز بازسازی قابل توجهی داشته است و اکنون استفاده از آن آسان تر و بسیار قوی تر از قبل است. شکل تیم سازی در حالت 3v3 نیز تغییر کرده است.

آنچه شما باید انجام دهید

بازی Knight’s Edge یک جنگ بی پایان با هیولاهای هیولا است. در هر سطح، با یک هیولا متفاوت با مهارت های منحصر به فرد روبرو خواهید شد. شما این حق را دارید که برای خود سلاح انتخاب کنید. با کشیدن و انداختن از سلاح استفاده کنید. البته بعداً می توانید دوباره با هیولاهایی که ظاهر شده اند ملاقات کنید، اما با نسخه پیشرفته تر و قوی تر.

برای پیروزی در مقابل حریف در این بازی اکشن، باید به خوبی از حملات آنها دوری کنید. اگر گلوله به شما اصابت کند، خون از دست می‌دهید و می‌میرید. سپس، از شکاف بین حملات دشمن استفاده کنید تا به شما اجازه دهید حرکات خود را آزاد کنید. با سلاح هایی که در دست دارید به دشمنان حرکت کنید و به آنها حمله کنید، که می تواند شمشیر، کمان، تبر، … پس از چند نوبت حمله یا جراحت، خشم را برای فعال کردن مهارت های خاص دریافت کنید. با استفاده از این مهارت روی هدف، آسیب قابل توجهی به هیولاها وارد کرده و به راحتی آنها را شکست خواهید داد.

تغییر به قابل قبول

پس از هر نبرد، سکه های طلا دریافت خواهید کرد و تجربه ارتقاء سطح را خواهید داشت. هرچه سطح بالاتر باشد، فرصت بیشتری برای خرید سلاح های قدرتمندتر و ارتقاء شخصیت خود خواهید داشت. با این حال، در مقابل، حریف شما نیز بیشتر و بیشتر آزاردهنده خواهد شد. بنابراین، افزایش مهارت های فردی و تقویت سلاح و درستکاری را نباید از دست داد. هرچه سطح شما بالاتر باشد، مهارت های ویژه جدید بیشتری را باز خواهید کرد.

به مسابقه با دوستان بپیوندید

Season of Spookies یک بازی آنلاین است که به شما امکان می دهد با دوستانی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. هنگامی که احساس کردید شخصیت شما به اندازه کافی قوی است، از دوستان بیشتری دعوت کنید تا در مسابقات شدید 3v3 شرکت کنند. البته، این همچنان نبرد شما با هیولا خواهد بود، اما دو تیم با یکدیگر رقابت می کنند تا ببینند چه کسی می تواند هیولا را اول شکست دهد. شما همچنین می توانید به تیم خود حمله کنید تا مبارزه را برای آنها دشوار کنید.

 

دانلود بازی Knight's Edge هک شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lightfox Games, Inc.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.