خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Vestria Story v1.14.0 بازی داستان وستریا اندروید

Vestria Story بازی داستان وستریا اندروید

 

Vestria Story یک نبرد بسیار شدید قدرت و تخریب متقابل بین نور و تاریکی است. شما این فرصت را خواهید داشت که در دنیایی عجیب ماجراجویی کنید و همه چیز را کاوش کنید تا بتوانید همراه خود را پیدا کنید.

در بازی Vestria Story یک دنیای زنده به عنوان یک تصویر سه بعدی با عمق فضا به تصویر کشیده شده است که تضاد بین صالح و ناعادل را بازسازی می کند. به نمایندگی از هر جناح ارتشی از قهرمانان قدرتمند آماده انفجار با شمشیرهای تیز در دست است. نه تنها این، بلکه آنها نیز جادوی خود را دارند که شما را محتاط می کند. همراه با آن، میدان های جنگ متنوع با محتوای چالش برانگیز مختلف در بازی داستان وستریا وجود دارد.

جریان سحر و جادو شما را به دنیای بیگانه سوق می دهد

داستان زمانی شروع می شود که جریان جادو، جین، شخصیت قهرمانی که در دنیایی فانتزی بازی خواهید کرد، را فرا گرفته است. این مکان کاملاً با آنچه قبلاً به آن عادت داشتید متفاوت است. پس از بیدار شدن در یک مکان عجیب، هنوز بهبود نیافته اید و متوجه نشده اید که اینجا کجاست و هیولاهای تهاجمی شما را احاطه کرده اند. در این جنگ، شما نماینده نور برای مجازات شرورانی هستید که به جهان آسیب می رسانند.

دروازه ای برای کاوش ماجراجویی با دوستان

این قاره شناخته شده است Bestry. با ورود به بازی Vestria Story بازیکنان تجربه‌ای عالی با Adventures Unlimited خواهند داشت و تمام آنچه در اینجا وجود دارد را کشف می‌کنند. نه تنها این، در طول این سفر، با داشتن دو دوست جدید، که توری و لیا هستند، تنها نخواهید بود. آنها شما را همراهی می کنند تا به سفر خود برای یافتن متحدان بیشتر و بیشتر ادامه دهید و ارتشی قدرتمند بسازید تا بتوانید بر این بازی مسلط شوید. تکنیک های سایه زدن شخصیت ها گروه شما را متفاوت تر از همیشه می کند.

دانلود بازی Vestria Story با پول بی نهایت

دانلود بازی Vestria Story مود شده – بازی داستان وستریا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: PangSky
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.