خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود High Sea Saga v2.3.5 بازی حماسه دریای آزاد اندرید

High Sea Saga بازی حماسه دریای آزاد اندروید

 

High Sea Saga از شما با یک بازی فوق العاده جدید استقبال می کند که در آن می توانید آزادانه جهان را بچرخانید. های سی فوق العاده ترین بازی امروزی است که بر اساس شبیه سازی های مدرن و جذاب ساخته شده است.

مهمتر از همه، بر اساس افسانه های معروف، این بازی با یک سبک کامل ساخته و طراحی شده است. تجربه هیجان انگیز همراه با به روز رسانی های عالی به تدریج عشق شدید بازیکنان را به دست آورده است.

یک تیم قابل اعتماد بسازید

جالبتر این است که بازی های سی بر اساس رمان های ترسناک ساخته شده است. در اینجا، بازی High Sea Saga شما را از یک شگفتی به دیگری می برد که حتی شما نمی توانید تصور کنید. به تدریج قدم های شما دیگر هموار نخواهند شد، اما در عوض، موانعی از سوی دشمنان ما وجود خواهد داشت، شاید هیولاهای ترسناک یا شاید افراد بیچاره دیگر.

نجیب ترین کار این است که یک ارتش قابل اعتماد برای خود ایجاد کنید تا بتوانید با خیال راحت اقدامات خود را انجام دهید. تعداد بیشتری از وحشی ترین سگ های دریایی روی این سیاره را جمع آوری کنید تا به شما کمک کند برنده شوید. اما شکار جنگجویان وفادار خودمان نیز برای ما مشکلات و موانع غیر مفیدی ایجاد خواهد کرد. مطمئن باشید زیرا بازی شما را همراهی می کند و این جایی است که شما می توانید قدرت خود را نشان دهید.

سفر با آوردن محصولات دقیق

بسیاری از چیزهای هیجان انگیز به تدریج در بازی High Sea Saga اتفاق خواهند افتاد. تا حد معینی می توانیم اثر غارت گرانبها را ببینیم. این شمشیری برای از بین بردن ارواح شیطانی خواهد بود، یا همچنین می تواند گنجینه های طلا و نقره باشد تا به ما در خرید سرباز و غیره کمک کند. سفر برای یافتن خودمان هم با کمک یک ارتش قدرتمند و هم با آوردن جوایز ارزشمند واقعا ما را خوشحال می کند.

جاذبه ها باید برای زنان عالی باشد

بازی High Sea Saga شما را از سطح پایین به سطح بالا می برد و هر سطح برجسته منحصر به فرد خود را خواهد داشت. به تدریج برخی از دشمنان ظاهر می شوند و ما باید برای از بین بردن سریع آنها تلاش کنیم تا پاکی دنیا حفظ شود. نکته هیجان انگیز این است که ما در میان گروهی از نیروها محافظت خواهیم شد و آزاد خواهیم بود تا توانایی های برجسته خود را به رخ بکشیم. این بازی همچنین از ابزارهای پشتیبانی قوی تری برای جلوگیری از نابودی جهان در دستان دشمن استفاده می کند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی High Sea Saga بی نهایت

دانلود بازی High Sea Saga مود شده – بازی های سی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kairosoft
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.