خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dungeon VS Gunner v2273147 بازی سیاهچال در مقابل تیرانداز اندروید

Dungeon VS Gunner بازی سیاهچال در مقابل تیرانداز اندروید

 

Dungeon VS Gunner یک بازی اکشن خاص خواهد بود که می تواند تجربه های مبارزه ای درجه یک را به بازیکنان بدهد. اگر فردی هستید که علاقه زیادی به بازی های ساخته شده در سبک اکشن دارید، این بازی ای خواهد بود که نباید در مجموعه خود از دست بدهید.

در بازی Dungeon VS Gunner شما هستید که مستقیماً شخصیت های قهرمان شرکت کننده در سیاه چال های خطرناک را کنترل می کنید تا بتوانید با نیروهای شیطانی مبارزه کنید.

گیم پلی مبارزه ای ساده

برای اینکه یک بازی بهترین تجربه را به بازیکنانش بدهد، گیم‌پلی همیشه یکی از ویژگی‌هایی است که باید دغدغه اصلی باشد. به همین دلیل است که سازندگان بازی نیز از طریق پروژه های سرمایه گذاری فراوان و تحقیقات دقیق روی گیم پلی اصلی، مراقب بازیکنان خود بوده اند. پس از تمام تست های مختلف، سازندگان نیز بازی را برای توسعه در سبک اکشن بسیار آشنا انتخاب کرده اند.

با انتخاب این ژانر در بازی Dungeon VS Gunner می‌تواند به راحتی تجربه‌های اصلی گیم‌پلی بازیکنان را در بازی خود شخصی‌سازی کند. اما زمانی که عملیات جنگی درون بازی خیلی ساده کنترل می‌شود، نیازی به نگرانی در مورد چالش‌هایی که بازی ایجاد کرده است، نخواهید داشت. بازی تنها از طریق یک دکمه یک سیستم کنترل شخصیت بهینه را برای شما طراحی کرده است که از طریق آن شخصیت قادر به حرکت و حمله خودکار به دشمن خواهد بود.

 سیستم سلاح

این بازی علاوه بر ارائه یک سیستم گیم پلی جذاب به بازیکنان خود، همچنین مورد تحقیق قرار گرفته است تا بتواند چالش برتر را در اختیار شما قرار دهد. چالش ها با ظهور مشکوک و متوالی سیاه چال های خطرناک در سراسر جهان باز خواهند شد. و شما انتخابی خواهید بود که بتوانید سیاه چال های وحشتناک را کاوش کنید و پاسخی برای توطئه های شیطانی پشت آنها بیابید. و سیاه چال ها به طور تصادفی در داخل بازی شما ظاهر می شوند، بنابراین تجربه بازی شما بسیار جدید است.

اما بازی نه تنها برای بازیکنان خود مشکل ایجاد می کند بلکه بهترین تجربیات نیز به آن اضافه خواهد شد. هنگام شرکت در بازی خود، قادر خواهید بود یکی از تنها سه قهرمانی که بازی با پارامترهای مختلف برای شما طراحی کرده است را برای خود انتخاب کنید. نه تنها این، بلکه زمانی که بازیکنان به بازی آنها ملحق می شوند، یک سیستم سلاح متنوع با بیش از 50 نوع مختلف را نیز تجربه خواهند کرد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که در نبردهای جذاب ایجاد شده در سیاه چال شرکت کنید؟ با آمدن به بازی Dungeon VS Gunner جذاب‌ترین مبارزات طراحی‌شده در سبک مبارزه در چارچوب سیاه‌چال‌های خطرناک و مرموز آورده می‌شود. شما به عنوان تنها ابرقهرمانی انتخاب خواهید شد که می توانید توطئه نیروهای شیطانی را در بازی خود شکست دهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Dungeon VS Gunner اندروید

دانلود بازی Dungeon VS Gunner مود شده – بازی سیاهچل در مقابل تیرانداز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Core Crystal Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.