خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Rock Crawling v1.8.7 بازی مسابقه در صخره اندروید

Rock Crawling بازی مسابقه در صخره اندروید

 

Rock Crawling یک بازی مسابقه‌ای در محیط‌های شدید است تا بازیکنان بتوانند بازی را با سرعت بسیار بالا تجربه کنند. این بازی ماشین‌های جنگی اختیاری را برای بازیکنان طراحی می‌کند تا از بین آن‌ها انتخاب کنند و چالش‌های مسابقه‌ای بسیار جذاب را انجام دهند.

اگر تا به حال از طریق Nitro Jump Racing بازی کرده اید، روبرو شدن با بازی Rock Crawling خیلی سخت نیست. برای این بازی، بازیکنان در بازی‌های مسابقه‌ای شدید غوطه‌ور خواهند شد تا بر سطوح حماسی با محیط‌های مختلف غلبه کنند تا مسابقه‌ای بی‌وقفه را تجربه کنند. بازی تغییرات زیادی در گرافیک داشته است تا به بازیکنان کمک کند در هنگام شرکت در این چالش های بازی تجربه های هیجان انگیزتری داشته باشند.

بازی رانندگی آفرود شدید

بازی Rock Crawling به عنوان یکی از بازی‌های سبک مسابقه‌ای، صفحه‌های مسابقه‌ای بسیار جسورانه را برای بازیکنان به ارمغان آورده است. می توان گفت که این اپلیکیشن مسیر بسیاری از بازیکنان حرفه ای را به بازیکنان ارائه می دهد و در مسابقات فصلی از زمین های زیادی عبور می کند. در این بازی مسابقه ای، بازیکنان برای پیشروی به قله باید با جاده های خطرناکی روبرو شوند که در آن دشمنان در کمین هستند. علاوه بر این، بازی به شکل رانندگی خارج از جاده در محیط های خشن است تا بازیکنان گیم پلی افراطی را تجربه کنند.

از رقابت در بسیاری از مسیرهای مسابقه لذت ببرید

با ورود به بازی، بازیکنان می توانند آزادانه در بسیاری از جاده های مسابقه ای در بسیاری از زمین های مختلف مسابقه دهند. همراه با آن، بازی Rock Crawling موانع بی شماری را اضافه کرده است که به طور مداوم در مسیر ظاهر می شوند. در واقع این یک چالش بزرگ برای گیمرها است. در فرآیند شرکت در بازی، بازیکنان باید به سبک بازی خود توجه کنند و در زمانی که باید تصمیمات فوری بگیرند، دست خود را بچرخانند. بازیکنان گاهی اوقات باید تصمیم بگیرند که آیا با موانع برخورد کنند یا از آنها اجتناب کنند، اما همچنان می توانند در زمانی که سرعت حداکثر است، در دریا فرو بروند.

 

به روز رسانی و جمع آوری مجموعه سوپراسپرت

علاوه بر ویژگی‌های فوق، بازیکنان می‌توانند سوپراسپرت خود را سفارشی کنند تا بهترین برای شرکت در مسابقات نفس‌گیر باشند. برای جمع آوری جوایز عالی برای خود سخت بازی کنید و ماشین خود را با استفاده از بیش از 500 قسمت مختلف سفارشی کنید.

اطلاعات ارائه شده در بالا برای اثبات این موضوع کافی است که این بازی مسابقه ای آفرود برای گیمرهایی که عاشق گیم پلی ماجراجویی هستند فوق العاده مناسب است. با عضویت در بازی، بازیکنان فرصت های زیادی برای تجربه چالش های مسابقه ای نامحدود و قله های فوق العاده خواهند داشت.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Rock Crawling

دانلود بازی Rock Crawling مود شده – بازی مسابقه ماشین سواری مود اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Google Commerce Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.