خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Yu-Gi-Oh! Master Duel v1.2.0 بازی یو گی اوه اندروید

Yu-Gi-Oh! Master Duel بازی یو گی اوه اندروید

 

Yu-Gi-Oh! Master Duel به بازیکنان این امکان را می دهد که صفحه های بازی کارتی زیبا را کشف کنند. با یک نسخه کاملا جدید و مدرن، بازیکنان برای تجربه و بازی با بسیاری از حریفان به راحت ترین شکل ممکن بازی خواهند کرد.

با ورود به بازی Yu-Gi-Oh! Master Duel در بسیاری از مسابقات کارتی منحصر به فرد و هیجان انگیز شرکت خواهید کرد. بسیاری از بازیکنان با صفحه نمایش های صوتی هیجان انگیز و سرگرم کننده همراه با گرافیک عالی خوشحال و هیجان زده می شوند. علاوه بر این، تکنیک های هوشمندانه بازی با ورق را از برخی بازیکنان دیگر یاد خواهید گرفت.

به سرگرمی در مسابقه بپیوندید

با آمدن به بازی Yu-Gi-Oh بازیکنان در برخی از مسابقات با دک های پیش فرض شرکت خواهند کرد. از هر طرف، شما باید با چالش های پیچیده بسیاری از سوی برخی از مخالفان خود روبرو شوید. علاوه بر این، شما توسط بازی در انجام دقیق ترین و متفکرانه ترین راه هدایت خواهید شد. شما فقط باید یک بار دستورالعمل های آنها را دنبال کنید. دفعه بعد، مطمئناً بر روش های بازی تسلط دارید. زیاد نگران نباش؛ چه بازیکنی قدیمی باشید و چه بازیکنی جدید، باید خود را با آرام ترین و مطمئن ترین روحیه آماده کنید.

در هر مسابقه به قوانین مختلف عادت کنید

بازی Yu-Gi-Oh! Master Duel به بازیکنان اجازه می دهد تا قوانین مختلف را در هر دست یاد بگیرند و جذب کنند. برای جلوگیری از سردرگمی در سرگرمی، باید دانش و برخی محدودیت های بازی را به طور کامل و دقیق بدانید. هر بازیکنی آزاد است که از خلاقانه ترین و خلاقانه ترین روش های خود برای استفاده در بازی هایی مانند این استفاده کند. بسته به توانایی و سطح هر بازیکن، ممکن است برنده شوند یا برعکس.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.

 

بازی Yu-Gi-Oh! Master Duel بی نهایت

دانلود بازی Yu-Gi-Oh! Master Duel مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: KONAMI
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.