خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Shopping Mall 3D v1.9.0 بازی مرکز خرید اندروید

Shopping Mall 3D بازی مرکز خرید اندروید

 

Shopping Mall 3D بازیکنان را به مدیریت یک کافی شاپ می برد و سعی می کند به مشتریانی که دائماً ظاهر می شوند خدمات دهد. شما درآمد کسب خواهید کرد و میز و صندلی های جدید و مناطق جدید را گسترش خواهید داد.

بازی Shopping Mall 3D بازیکنان را به تجربه‌ای سرگرم‌کننده و قابل دسترس می‌برد، زمانی که به عنوان پیشخدمت عمل می‌کنند. مهارت این شخصیت می تواند غذا و نوشیدنی را در یک پشته بلند قرار دهد و از مهمانانی که به کافی شاپ می آیند سرویس دهد. در همان زمان، در طول بازی، بازیکنان همچنین می توانند منطقه رستوران را گسترش دهند و میز و صندلی جدید و پیشخدمت های جدید را برای پذیرایی از مهمانان بیشتر اضافه کنند.

کافی شاپی که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند

در بازی Shopping Mall بازیکنان نمی توانند هنگام پذیرایی از مهمانانی که در کافی شاپ شما ظاهر می شوند، چشم خود را از سطوح هیجان انگیز بردارند. شما قادر خواهید بود نیازهای آنها را به خوبی بشناسید و زمان صرف کنید تا بفهمید چگونه آنها را برآورده کنید. در همان زمان، صفحه بازی تنها با تعداد محدودی از وضعیت های مختلف نشستن شروع می شود، بنابراین شما غذا یا نوشیدنی دریافت خواهید کرد تا سریع به آن موقعیت بروید. البته، هر یک از نیازهای برآورده شده، مقدار مشخصی را برای شما به ارمغان می آورد.

تا جایی که ممکن است در بازی درآمد کسب کنید

در بازی Shopping Mall 3D بازیکنان شخصیتی را کنترل خواهند کرد که آزادانه در یک کافی‌شاپ با تعداد بازدیدکنندگان کاملاً ثابتی حرکت می‌کند. بنابراین شما قادر خواهید بود به طور مستمر به آنها خدمت کنید و مقدار مشخصی پول دریافت کنید و مطمئناً سعی خواهید کرد تا جایی که ممکن است درآمد کسب کنید تا رشد کافی شاپ را گسترش دهید. شما نباید متوقف شوید، بلکه باید به حرکت خود ادامه دهید، و یک کارمند برای حمایت از شما در کار شما وجود خواهد داشت.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Shopping Mall 3D مود

دانلود بازی Shopping Mall 3D مود شده – بازی شاپینگ مال اندروید

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: BREW GAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.