خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Mid Ages: RPG Adventure v0.6902 بازی قرون وسطی اندروید

Mid Ages: RPG Adventure بازی قرون وسطی اندروید

 

Mid Ages: RPG Adventure محتوای محبوب را ترکیب می کند و آنها را در فضایی مناسب برای ساخت پایگاه، استفاده از آیتم ها و مبارزه با هیولاهای قدرتمند ترکیب می کند.

بازی Mid Ages به بازیکنان اجازه می دهد تا به عنوان قهرمانان قدرتمند نقش آفرینی کنند و قدرت خود را در نبرد با بسیاری از دشمنان دیگر در یک فضای چند بعدی به نمایش بگذارند. اقلام لازم برای این سفر مانند نقشه های ناوبری، اسلحه و غذا را دریافت خواهید کرد. الزامات تعیین شده توسط سیستم باعث شده است که هنگام ترکیب سلاح، شرکت در رویدادها یا شروع کار به عنوان یک کشاورز در مزرعه خود به آن توجه کنید.

مکان های زیادی را روی نقشه کاوش کنید

فرصت سفر در بسیاری از سرزمین‌های جدید و تجربه زندگی با نقش‌های متعدد، به بازی Mid Ages کمک کرده است که در قلب بازیکنان نقشی قوی داشته باشد. هر مکان روی نقشه مشخص می شود و با نام های مختلف نامیده می شود. شما در یک مکان کاوش خواهید کرد، اما در مکان دیگر نیز کشاورز خواهید شد. همه زمینه ها با هم ترکیب می شوند و هنگام ایفای نقش به عنوان قهرمان، سرگرم کننده ترین جهان را ایجاد می کنند. اکنون نگرانی ارائه نادرست توسط نسخه به روز شده که آن را برطرف کرده است، برطرف شده است.

برای یافتن اقلام به معادن بپیوندید

اگر بهترین آمادگی را برای سفر خود در اواسط قرون داشته باشید، بازی Mid Ages: RPG Adventure بهترین خواهد بود. به همین دلیل است که اکسپدیشن ها ایجاد می شوند. می توانید برای یافتن اقلام در هر مکانی به فعالیت های معدن بپیوندید. پول به دست آمده از این فعالیت برای ارتقاء ساختمان ها یا سرمایه گذاری در مردم پادشاهی استفاده می شود. بیش از 500 نوع آیتم مختلف به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. با ایستادن قبل از هر مسابقه، می توانید آنها را برای بهبود قدرت خود ترکیب کنید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
دانلود Mid Ages: RPG Adventure

دانلود بازی Mid Ages: RPG Adventure مود شده – بازی قرون وسطی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Booda Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.