خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Labyrinth Legend II v1.0.8 بازی افسانه هزارتو اندروید

Labyrinth Legend II بازی افسانه هزارتو اندروید

 

Labyrinth Legend II یک بازی اکشن RPG سیاهچال ساده است. بازیکنان قبل از ورود به چندین سیاهچال در جستجوی ثروت، یک شخصیت و یک کلاس طراحی می کنند.

بازی Labyrinth Legend II ادامه بازی اکشن RPG هک اند اسلش قبلی برای برداشت و بازی است! از طیف وسیعی از ابزارها و توانایی ها استفاده کنید. برای جلوگیری از تسلط شیطان بر زمین، سیاه چال هایی را که به طور تصادفی تولید شده اند را کاوش کنید!

سیاه چال هایی که به صورت تصادفی تولید می شوند

به دلیل ماهیت رویه‌ای آن، سیاه‌چال‌ها هنگام بازدید مجدد، همیشه پیکربندی متفاوتی دارند. دشمنانی را که در اعماق سیاه چال منتظر شما هستند غلبه کنید، تجهیزات قوی را جمع آوری کنید و شخصیت خود را ارتقا دهید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید!

مبارزه با رئیسان قدرتمند

با پیشرفت کافی در بازی Labyrinth Legend II در نهایت با رئیس بازی روبرو خواهید شد. برای مقابله با قدرت فوق العاده این هیولاها زمان سختی خواهید داشت، اما با افزایش سطح و اصلاح تجهیزات خود، باید بتوانید راهی برای برنده شدن پیدا کنید. و اگر در اجتناب بسیار خوب بودید، ممکن است بتوانید باس‌ها را بدون هیچ آسیبی از بین ببرید… الگوهایی را که آنها برای حمله استفاده می‌کنند، مشاهده کنید و سپس با یک ضربه بزرگ مقابله کنید!

طیف وسیعی از مکانیسم‌ها و تهدیدات مختلف

هر سیاهچال دارای مجموعه ای متمایز از عناصر گیم پلی و همچنین دشمنانی است که در کمین بازیکنان هستند. چالش پیمایش در این سیاه چال های چالش برانگیز آسان نخواهد بود. با این وجود، اگر شخصیت خود را تقویت کنید و از NPC های دوستانه کمک بگیرید، می توانید به سطوح پایین تر نگاه کنید و غارت ارزشمندی را که در آنجا در انتظار شماست به دست آورید!

 

 

.
اطلاعات سازنده
سازنده: シノビゲームズ
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.