خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Craft of Survival v3.5 بازی مهارت بقا اندروید

Craft of Survival بازی مهارت بقا اندروید

 

Craft of Survival یک بازی آنلاین سرکش جدید با دنیای شبیه ساز سرزمین های تاریک است. شما با یک سری دشمنان مختلف روبرو خواهید شد و برای محافظت از سرزمین خود و ساختن یک امپراتوری مرفه مبارزه خواهید کرد.

اگر فردی هستید که به بازی های اکشن علاقه دارید و می خواهید تجربه های هیجان انگیز مبارزه و بقا داشته باشید، بای Craft of Survival یک بازی عالی برای شماست. شما در یک پادشاهی وحشی با خطرات زیادی در کمین خود زنده خواهید ماند. پس برای مبارزه با آن زامبی های وحشی باید در مسیر جنگ قدم بگذارید. به عنوان یک بازمانده، باید اسرار تاریک ریفت را کشف کنید و راهزنان شیطانی را که زمین شما را پاره کرده اند شکست دهید.

در دنیای تاریک فانتزی زنده بمانید

حتماً بازی هایی از این نوع بازی بقا را شنیده یا انجام داده اید. با این حال، اگر کمی فانتزی کلاسیک را دوست دارید، بازی Craft of Survival – Immortal یک بازی است که نباید از دست بدهید. شما از نبردهای زنده بین بسیاری از گیمرهای آنلاین برای رقابت استفاده خواهید کرد.

از نبردهای هیجان انگیز لذت ببرید

در بازی Craft of Survival شما درگیر یک بازی نقش آفرینی اکشن چند نفره خواهید بود که مسئولیت اصلی شما طراحی و ساختن سیستمی از قوانین نبرد خواهد بود. این بازی علاوه بر ارائه چالش های چالش برانگیز برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت، ویژگی های سرگرم کننده متنوعی را نیز برای لذت بردن ارائه می دهد. سعی کنید تا پایان درگیری با استراتژی منحصر به فرد خود زندگی کنید و اگر می خواهید موفق شوید در نبردهای شدید پیروز شوید.

مسیر داستانی چند نفره پویا

در این بازی بقاء شما مسابقاتی را که می خواهید بازی کنید انتخاب می کنید و خود را در مسیر فتح مرزهای ساحل شکسته به عنوان یک قهرمان قدرتمند قرار می دهید. شما بر اساس قوانین خود جنگ خواهید کرد و آینده ای روشن خواهید ساخت. شما باید اعتبار خود را تضمین کنید و باید راهی برای کشف راز پشت روح جاودانه خود بیابید. علاوه بر این، شما همچنین این فرصت را دارید که از مکان‌های مختلف مانند ویرانه‌های بایر یخ‌زده جنگل‌های تاریک با خطرات اطرافتان دیدن کنید. این شما هستید که می توانید داستان خود را پیدا کنید و بنویسید و ببینید که آیا یک قهرمان متولد شده هستید یا یک بازمانده تنها.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود Craft of Survival

دانلود بازی Craft of Survival مود شده – بازی مهارت بقاء اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: 101XP LIMITED
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.