خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Dreamdale v1.0.16 بازی دریم دیل اندروید

Dreamdale بازی دریم دیل اندروید

 

Dreamdale تمام فعالیت هایی را که باید انجام دهید تا بازیکن تبدیل به یک قهرمان مدبر شود را به کار می گیرد. شما باید وظایف خود را به خوبی انجام دهید، از احیای جنگل های عمیق گرفته تا نبرد با هیولاها.

بازی Dreamdale محتوای تجربی هیجان انگیز، از جمله احیا، گسترش قلمرو، و فعالیت های رزمی را توسعه می دهد. هر قهرمان با جامعه دیگری ترکیب می شود تا گیاهان مختلف را شروع کند و آنها را برداشت کند. در این فرآیند، شما سکه‌هایی را جمع‌آوری می‌کنید تا مجموعه‌های زرهی لازم را خریداری کنید و سپس از آنها در نبرد آتی خود استفاده کنید. رویارویی های شدید در لانه اژدها هنگام برنده شدن، سود بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

تبدیل به یک قهرمان قادر مطلق

مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک قهرمان توانا در بازی Dreamdale مهم ترین عواملی است که هر بازیکن باید داشته باشد. در ابتدای سفر برای فتح آن، با اولین چالش ها در جنگل روبرو خواهید شد. در اینجا ملاقات بین دوستان انجام می شود و برای ادامه سفر باید کوئست گروهی را تکمیل کنید. تمام فعالیتی که باید انجام شود قطع درختان، گسترش زمین و کاشت بذر است.

از سلاح های ارائه شده استفاده کنید

مجموعه اسلحه جایی است که بازیکنان تجهیزات لازم برای مقابله با هیولاها را در Dreamdale پیدا می کنند. هر بازیکن به نوبت آیتم ها را امتحان می کند و شروع این مبارزه را قبول می کند. کلاه ایمنی، زره یا برخی از سلاح‌هایی که آسیب قابل توجهی دارند، مانند شمشیر، کمان و تیر، ارائه می‌شوند تا تجربه شما را کامل‌تر کنند. در راستای هدف برنده شدن در بازی با هیولاها و اژدها، پاداش شما گنجینه های عظیمی خواهد بود.

همراهی دوستان بزرگ

جنگ تمام شد؛ صدها مزیت دیگر از آنها دریافت می کنید و به سفر خود برای ساختن پایگاهی در بازی Dreamdale ادامه می دهید. هر داستان به شما کمک می کند هر روز بیشتر رشد کنید، تجربه بیشتری بیاموزید و دوستان جدیدی پیدا کنید. موقعیت‌های مختلف بازیکنان را ملزم می‌کند که با گروه‌ها یا هم تیمی‌ها بازی کنند، و این زمان برای شما خواهد بود که شبکه خود را گسترش دهید و دوستان عالی‌تری پیدا کنید. این سفر تنها نخواهد بود وقتی شما انتخاب های زیادی دارید!

جهان قهرمانان را به روش خود کاوش کنید

بازی Dreamdale دنیای قهرمانان را به روش شما گسترش می دهد، جایی که بازیکنان کنترل سرنوشت خود را به دست خواهند گرفت و هر کاری را به تنهایی انجام می دهند. برای اینکه کارها راحت تر پیش بروند، زمان دارید تا آماده شوید. وقتی به جامعه می‌پیوندید و زندگی یک کشاورز سخت‌کوش را تجربه می‌کنید، به کمک یک تبر و یک چکش نیاز دارید. وقتی نوبت به ساخت رکورد کشتار هیولا می رسد، زرادخانه سلاح های ما کمک خواهد کرد. زمانی که تمام وظایف آن روز را انجام دهید، جوایزی به شما تعلق می گیرد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Dreamdale با پول بی نهایت

دانلود بازی Dreamdale با پول بی نهایت – بازی دریمدیل اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.