خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Cyber ​​Surfer v4.4.2 بازی موج سوار سایبری اندروید

Cyber Surfer بازی موج سوار سایبری اندروید

 

Cyber ​​Surfer یکی از بهترین بازی های موسیقی اندروید است که تجربه های هیجان انگیزی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد

زمانی که در یک فضای خیالی غوطه ور می شوید و از آهنگ های هیجان انگیز لذت می برید، با شمشیر لیزری خود به یک جنگجو تبدیل شوید و آهنگ بسازید.

Cyber ​​Surfer: EDM & Skateboard دارای سبک Cyberpunk است که در آن نه تنها می توانید بازی کنید بلکه در دنیای آهنگ های شاداب نیز غرق شوید. این مکانی خواهد بود که فقط شما می توانید ملودی های مختلف را برای یک آهنگ کامل خلق کنید. شما با یک سلاح در دست به یک جنگجوی قدرتمند تبدیل خواهید شد و سفر هیجان انگیز خود را در این بازی آغاز خواهید کرد.

موج سواری به صورت سه بعدی

بازی Cyber ​​Surfer همچنان همان گیم‌پلی بازی های موسیقی رایج را دارد، اما سبک بسیار هیجان‌انگیزی دارد که به جای دویدن، اکنون شخصیتی را که روی تخته موج می‌زند، کنترل خواهید کرد. همه چیز در یک فضای سه بعدی و کاملا تاریک اتفاق می افتد، اما احساس هیجان انگیزتری برای بازیکنان ایجاد می کند زیرا آنقدر واقع بینانه است که می توانند احساس کنند همه چیز جلوی چشمانشان است. مطمئناً نمی توانید بازی دیگری را پیدا کنید که بتواند چنین تجربه ای عالی را به شما ارائه دهد.

موفقیت به مهارت و چابکی شما نیاز دارد

اگرچه آموزش هایی وجود دارد که بازی Cyber ​​Surfer برای شما پشتیبانی کرده است، اما همچنان می توانید کنترل ها را درک کنید، بنابراین به راحتی می توانید در این بازی استاد شوید. شما نیازی به انجام کارهای زیادی ندارید، فقط صفحه را لمس کنید و نگه دارید تا هر طور که دوست دارید به چپ یا راست حرکت کنید. وظیفه شما فقط کنترل شخصیت برای حرکت در مسیر درست است. پس از آن، شخصیت به طور خودکار آنها را در هنگام نزدیک شدن به اشیا می شکند.

در آهنگ های پیچیده چالش های بیشتری وجود خواهد داشت

سختی بازی Cyber ​​Surfer به هر آهنگ بستگی دارد زیرا آهنگ‌هایی با تمپوی سریع و ملودی‌های پیچیده به عنوان چالش‌برانگیزترین و بالعکس طبقه‌بندی می‌شوند. اگر واقعاً به آن عادت ندارید، می توانید با آهنگ های ملایم تر در سطح آسان یا متوسط ​​تمرین کنید. هنگامی که واقعاً اعتماد به نفس برای تبدیل شدن به یک جنگجوی موسیقی را به دست آوردید، آهنگ های پیچیده تر برای شما مشکل خاصی نخواهد داشت.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Cyber Surfer مود شده

دانلود بازی Cyber Surfer مود شده – بازی سایبر سرفر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Badsnowball Limited
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.