خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Merge Mystery: Lost Island v1.6 بازی ادغام رمز و راز اندروید

Merge Mystery: Lost Island بازی ادغام رمز و راز اندروید

 

Merge Mystery: Lost Island یک بازی پازل منحصر به فرد با گیم پلی هیجان انگیز است. این یک بازی پازل تلفیقی برای یافتن سرنخ هایی از رویدادهای گذشته است.

بازی Merge Mystery: Lost Island یک بازی پازل جذاب برای ایجاد زندگی صلح آمیز برای مردم محلی است. شما باید آیتم ها را ادغام کنید و ماموریت های اختصاص داده شده را حل کنید تا سرنخ هایی از رویدادهایی که شهر شما را ویران کرده اند پیدا کنید. علاوه بر این، گرافیک بازی بسیار با کیفیت است، در کنار سیستم کنترل عالی که تجربه فوق العاده ای را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

داستان قدرتمند اضافه شد

یک روزنامه نگار جوان و جاه طلب زندگی خود را در جزیره ای مرموز یافته است. با این حال، یک شهر کوچک در این جزیره ویران شده است، و شما نمی دانید چرا. بنابراین، شما باید با حل پازل از طریق سطوح، راز آن را پیدا کنید. شما اسرار جزیره و داستان های واقعی ساکنان آن را کشف خواهید کرد تا آنها را بهتر درک کنید و با منابع موجود شهر جدیدی بسازید.

 آیتم های مختلف را مخلوط کنید

گیم پلی اصلی بازی Merge Mystery: Lost Island ادغام آیتم ها برای حل پازل است. بازی دارای یک تخته بزرگ متشکل از آیتم های مختلف مانند جعبه های چوبی، قلک، سکه، کلاه و … خواهد بود و وظیفه شما یافتن موارد مشابه برای ادغام است. اگر موارد مشابه در کنار یکدیگر نیستند، باید آنها را به هم نزدیک کرده و سپس ادغام کنید.

سرزمین اسرارآمیز را کشف کنید

زمین بزرگ و پویا در جزیره، که شما در آن کاوش می کنید، حاوی اسرار ترسناک بسیاری است. شما باید سرنخ هایی پیدا کنید تا علت نابودی آن سرزمین را بدانید. سپس جزیره را بازسازی کنید و کارخانه ها و مناطق صنعتی زیادی را در آن سرزمین برای زندگی ساکنان ایجاد کنید. از منابع موجود برای خدمت به موجودیت مردم استفاده کنید و در عین حال باید از زندگی آرام مردم محافظت کنید.

گرافیک و صدا بالا

محیط اصلی بازی Merge Mystery یک زمین کوچک در جزیره است که به شکل بسیار واقعی با درختان و تخریب های مخفی ترسیم شده است. پس از توسعه آن زمین، بسیاری از کارخانه‌ها و محل سکونت ساکنان نیز به زیبایی طراحی شده‌اند و تجربه واقعی‌تری را به بازیکنان می‌دهند. علاوه بر این، تخته پازل با آیتم های بسیار متنوع و واضح طراحی شده است. صدای بازی بسیار سرگرم کننده و آهنگین است و به بازیکنان کمک می کند لحظات سرگرمی خوبی داشته باشند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Merge Mystery: Lost Island

دانلود بازی Merge Mystery: Lost Island مود شده

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Wanna Play Games LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.