خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Road Warrior: Nitro Car Battle v1.4.18 بازی جنگجوی جاده اندروید

Road Warrior: Nitro Car Battle بازی جنگجوی جاده اندروید

 

Road Warrior: Nitro Car Battle یک مسابقه جذاب است، اما برای عبور از جاده در حالی که حریف را تعقیب می کنید، به استقامت و مهارت های بقا نیاز دارید. این هیجان انگیزترین مسابقه خواهد بود.

بازی Road Warrior: Nitro Car Battle در مسیری تاریخی ساخته می‌شود که در آن مسابقه‌دهنده‌های معروف از سراسر جهان برای شروع فصل‌های جدید گرد هم می‌آیند. در مسابقات سرعت معمولی توقف نکنید. بیا و با بازیکنان خونخوار دیدار کن. شما با چالش زنده ماندن در میان باران بمب ها و گلوله ها روبرو خواهید شد. مسابقه دستگاه های کمکی زیادی را برای این سفر فراهم می کند، اما برای باز کردن قفل آنها باید شرایط خاصی را رعایت کنید. سامانه آماده استقبال است. وارد کمپین خاص شوید تا از این زمان سرگرم کننده لذت ببرید!

مهارت های ویژه برای آماده سازی

با آمدن به جاده خشن بازی Road Warrior بازیکنان باید الزامات سرعت، سختی و استقامت را برآورده کنند. به ویژه، شما باید بهترین روحیه را برای رویارویی با چالش های مطرح شده داشته باشید. هنگامی که شما واجد شرایط باز کردن قفل آنها هستید، کشتی های جنگی مختلف در هوا خواهند بود. بیایید مسابقه را با یک ماشین کلاس پایین شروع کنیم، با هر مسابقه تجربه بیشتری کسب کنیم و روز به روز بهتر شویم. بازیکنان می توانند در صورت دریافت پاداش های ارزشمند، هر ماشینی را که می خواهند باز کنند و رانندگی کنند.

مسابقه در زمین های چشمگیر برگزار می شود

بازیکنان در جدولی متشکل از چهره‌های سراسر جهان طبقه‌بندی می‌شوند. بازی Road Warrior: Nitro Car Battle یک انتخاب عالی برای جلسات و گفتگو خواهد بود. محل مسابقه اصلی یک کویر شنی بود. علاوه بر این، سیستم هنگام چیدمان کوه هایی که حرکت را برای شما دشوار می کند، سطح دشواری را افزایش می دهد. در حین رانندگی بسیار سریع، همچنان باید اسلحه را شلیک کنید و در عین حال از سرعت مطمئن شوید و بتوانید دشمن را با دقت هدف قرار دهید. شاخص های مختلف عمر و آسیب خودرو به سرعت از طریق نوارهای کنترل به روز می شود.

تلاش های غیر ممکن

اگر فکر می‌کنید کار سرگرم‌کننده‌ای که بازی Road Warrior ایجاد می‌کند برای انجام ساده است، امروز خود را به چالش بکشید! ادامه داستان یک اسطوره مسابقه تیراندازی از گذشته. آیا به قهرمانی در چندین لیگ دست خواهید یافت و به سطح برتر صعود خواهید کرد؟ وظایف محول شده را تکمیل کنید و نظر خود را بگویید. کیفیت صدا، تصاویر و محتوا هر روز ارتقا می یابد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Road Warrior: Nitro Car Battle بی نهایت

دانلود بازی Road Warrior: Nitro Car Battle مود شده – بازی جنگجوی جاده اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: By Aliens
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.