خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Night Archer v1.4 بازی کماندار شب اندروید

Night Archer بازی کماندار شب اندروید

 

Night Archer یک بازی اکشن برای شکار هیولا به کمک تیراندازی با کمان است. از کمان و تیر برای پایان دادن به زندگی جانوران وحشتناک استفاده کنید.

 

در بازی Night Archer بازیکنان در حال نبرد با موجودات موجود در یک جنگل در حالی که از بالا اکشن را مشاهده می کنند، می شوند. کاربر این توانایی را دارد که با دادن دستور به کمانداران شجاع برای شلیک تیرهای دقیق به سمت دشمن، موجودات را از بین ببرد. تنها سه نوع مجزا از هیولاها وجود دارد و هر یک از آنها مجموعه حملات، سرعت حرکت و سایر ویژگی های خاص خود را دارد. علاوه بر این، بازیکن این توانایی را دارد که مهارت های تیراندازی با کمان قهرمان را توسعه دهد، لباس او را تغییر دهد و پیشرفت هایی را به زرادخانه خود اضافه کند. پیاز را نیز می توان بهبود بخشید.

بازی اکشن Night Archer که برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است، هم از نظر گیم پلی و هم از نظر گرافیکی باورنکردنی است. ممکن است به صلاحدید شما ساعت ها سرگرمی را برای شما فراهم کند و قابل حمل و راحت باشد. Night Archer به لطف کنترل های بصری، تصاویری جذاب که به نظر می رسد در سه بعدی رندر می شوند و موسیقی پس زمینه دلپذیر، راهی آرامش بخش و جذاب برای مدتی دوری است. بازیکن کنترل یک کماندار شجاع را در اختیار دارد که وظیفه دارد در محیط های خطرناکی که جانوران وحشتناک در آن زندگی می کنند راه خود را طی کند. آیا به این فکر کرده اید که آیا آنچه را که برای تکمیل بازی به طور کامل لازم است دارید یا خیر؟

پس از اینکه قهرمان را با کمان قوی و تیرهای تیز تجهیز کردید، سفری طولانی و ماجراجویانه را آغاز خواهید کرد که شما را در مسیرهای ناشناخته ای قرار می دهد که در آن شرورترین و خطرناک ترین هیولاهایی که تا به حال با آن ها روبرو شده اید، زندگی می کنند. در طول مبارزه باید مهارت خود را حداقل با یک تیر نشان دهید. اگر به خود آموزش داده باشید که سریع واکنش نشان دهید، دانش زیادی داشته باشید و از استراتژی‌های مؤثر استفاده کنید، احتمالاً نمی‌توانید با شکست مواجه شوید. Night Archer به دلیل رویکرد نوآورانه خود به استانداردهای این سبک و کتابخانه گسترده ای از عناصر گیم پلی، تأثیر قابل توجهی بر صنعت خواهد گذاشت.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Night Archer با پول بی نهایت

دانلود بازی Night Archer مود شده – بازی نایت آرچر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ZENAAD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.