خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Uncharted Island v0.201 بازی جزیره ناشناخته اندروید

Uncharted Island بازی جزیره ناشناخته اندروید

 

Uncharted Island یک بازی نقش آفرینی – اکشن – فانتزی با عناصر یک بازی بقا  از استودیوی بازی سازی Lynnyk Oles است.

 

Uncharted Island: Survival RPG باعث می‌شود بازیکنان در جزیره‌ای خطرناک زنده بمانند. آنجا چگونه کار می کنید؟ یک بازی بقاء که در حال حاضر مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته است. این بازی دارای گیم پلی اکشن با تم بقا به صورت سه بعدی است و شما با چالش های سختی روبرو می شوید.

شخصیت ناشناس در بازی پرسپکتیو اول شخص فقط دست های بازیکن را نشان می دهد. شما در یک جزیره خالی از سکنه در میان اقیانوس تنها هستید، و این جزیره برای کشتی‌ها ممنوع است. بنابراین، از نو شروع کنید. این یک سفر بقا است، بنابراین منتظر چیزهای جدید جذاب و تهدیدات جدید خطرناک باشید. این جزیره جادویی باید چیزهای جالب زیادی برای کشف داشته باشد.

در بازی Uncharted Island شما در یک جزیره ناشناخته تصادف می کنید و راه خود را به سمت امن دنبال می کنید. علیرغم احتمالات، زنده ماندن و حرکت رو به جلو برای بقا دشوار است.

اهداف بازی: جزیره خالی از سکنه، بدون منابع. برای بهبود زندگی خود، چیزهای معنادار خلق کنید. این ماموریت به سیستم تسلیحاتی بستگی دارد. بیایید ابزار و سلاح بسازیم تا اکنون و در آینده زنده بمانیم. این جزیره افسانه ها و اسرار زیادی دارد. از آنجایی که آخرین نفر زنده است، باید تعیین کنید که چه اتفاقی افتاده است. جزیره را برای سرنخ ها و چیزهای عجیب کاوش کنید. شما اسرار جزیره و تاریخ پنهان را کشف خواهید کرد.

شما باید آماده نبرد باشید. استخراج، کاوش و ساخت و ساز، گزینه های بازی بقا چندان هیجان انگیز نیستند. بازی های سرگرم کننده جنگ و مخفیگاه دارند. این جزیره دشمنان زیادی دارد. انسان ها می توانند به زامبی، اجنه، هیولا و حیوانات تبدیل شوند. آمار شخصیت باید نظارت شود. سرزندگی، قدرت و تغذیه شامل اجازه دادن به دشمن حمله و فرار در صورت برتری است. پس از بازیابی سلامت و انرژی خود، موثرترین سلاح های آنها را پیدا کنید.

کاوش برنامه ریزی نشده جزیره به شما کمکی نمی کند که زنده بمانید. زمان و مکان ظاهر شدن یک هیولا یا دشمن مشخص نیست. وقتی آن زمان فرا رسید، داشتن یک خانه امن ضروری است. هدف شما  در بازی Uncharted Island ایجاد یک پناهگاه است، و این پناهگاهی در مقابل موجودات خطرناک و مکانی برای ذخیره لوازم برای بهبود پناهگاه، جمع آوری مواد است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی Uncharted Island هک شده

دانلود بازی Uncharted Island مود شده – بازی جزیره ناشناخته اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Lynnyk Oles
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.